اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بشرویه:

ساماندهی متکدیان در بشرویه ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی بشرویه گفت: با توجه به حضور متکدیان در سطح شهر و ایجاد چهره نامناسب لازم است برای ساماندهی متکدیان اقدام شود.

ساماندهی متکدیان در بشرویه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد خادم پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی و انضباط اجتماعی شهرستان بشرویه اظهار کرد: معلولان به عنوان عضوی از جامعه، نیازها و حقوقی دارند که باید برای برطرف کردن آنها اقداماتی صورت گیرد.

وی ادامه داد: به منظور عبور و مرور آسان معلولان در سطح شهرستان بشرویه ضرورت دارد تا شهرداری در معابر اصلی شهر و ادارات دولتی نسبت به مناسب‌سازی محیط اقدام کنند.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه با بیان اینکه برای رفاه حال معلولان شهرستان و ساماندهی آن‌ها برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است، افزود: برای اینکه شهر بدون متکدی داشته باشیم افرادی که به دلایلی اقدام به تکدی‌گری در سطح شهر کرده و چهره نامناسبی در شهر به وجود آورد‌ند، ساماندهی کردیم.

*افتتاح پایگاه غربالگری شنوایی و بینایی

خادم با اشاره به هفته بهزیستی و تلاش‌های این اداره برای فراهم کردن زندگی بهتر برای نیازمندان، معلولان و افراد آسیب‌دیده تصریح کرد: اداره بهزیستی بشرویه با همکاری مؤسسه خیریه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) پایگاه غربالگری شنوایی و بینایی را افتتاح کرده است که در پیشگیری از معلولیت‌ها نقش مؤثری دارد.

وی افزایش دو مهد کودک برای استفاده شهروندان از خدمات آموزشی مطلوب در حد استانداردهای کشوری را از دیگر خدمات بهزیستی بشرویه عنوان کرد.  

*مناسب‌سازی معابر برای رفاه حال معلولان

معاون شهردار بشرویه نیز با بیان اینکه شهرداری در راستای رسالت خود برای ارائه خدمات شهری و رفاهی برای شهروندان و آماده‌سازی فضای مناسب عمل می‌کند، گفت: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی شهر و نصب رمپ برای تردد معلولان در حال انجام است.

رضا روح‌بخش افزود: مناسب‌سازی پارک‌ها و تأمین روشنایی آن، میادین، فضای سبز و معابر برای استفاده شهروندان در فصل تابستان انجام شده که رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است.      

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول