اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آبفار بشرویه خبر داد

ساخت سه مخزن ذخیره آب در بشرویه

خبرگزاری فارس: سرپرست امور آبفار بشرویه از ساخت سه مخزن ذخیره آب در دو روستا و شهر ارسک این شهرستان خبر داد.

ساخت سه مخزن ذخیره آب در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی حیدرزاده ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی این شهر با اشاره به مشکلات بخش ارسک اظهار کرد: در بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از مجتمع آبرسانی ارسک، رقه مشکلات و کمبودهای این مجتمع مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با فرماندار شهرستان بشرویه دیدار و پیرامون مشکلات روستاهای شهرستان بشرویه و اعتبارت مورد نیاز برای حل بحران خشکسالی بحث و تبادل‌نظر کرده که فرماندار برای تأمین اعتبار قول مساعد داده است.

سرپرست امور آبفار بشرویه با اشاره به مشکلات مجتمع آبرسانی ارسک، رقه گفت: خرید انشعاب حجمی از آب و فاضلاب شهری و حفر یک حلقه چاه ذخیره برای مجتمع ارسک، رقه از جمله این مشکلات است.

حیدرزاده تصریح کرد: از دیگر مشکلات بازسازی شبکه توزیع روستای رقه، ساخت یک مخزن 1000 متر مکعبی برای شهر ارسک و ساخت یک مخزن 200 متر مکعبی برای روستای موردستان است.

وی همچنین از دیگر مشکلات این شهرستان را تامین اعتبار برای ساخت یک مخزن 100 متر مکعبی برای روستای هوگند، تعویض خط انتقال روستای خانیک، یگی و مجد به طول سه کیلومتر که کل اعتبار مورد نیاز آن 970 میلیون تومان است، برشمرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول