اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آمار بازدید از نمایشگاه نشان می‌دهد

استقبال بالای بشرویه‌ای‌ها از نمایش 260 اثر قرآنی نونهالان

خبرگزاری فارس: به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ قرآن در کودکان، نمایشگاهی از 260 اثر نقاشی قرآنی نونهالان در بشرویه گشایش یافته که با استقبال بالای مردم همراه بوده است.

استقبال بالای بشرویه‌ای‌ها از نمایش 260 اثر قرآنی نونهالان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول کانون فرهنگی نورالثقلین بشرویه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: کانون فرهنگی نورالثقلین بشرویه از آغاز فعالیت خود با حضور کودکان و نوجوانان در مراسم‌های مذهبی و امور فرهنگی مشارکت فعال داشته است.

محمد‌جواد سلطان‌زاده ادامه داد: به منظور فرهنگ‌سازی پیام‌های قرآن و به‌کارگیری آنها در زندگی، هر هفته سلسله جلسات تفسیر قرآن و مسابقات فرهنگی و مذهبی به تفکیک برای نونهالان و بزرگسالان شرکت‌کننده در این جلسات برگزار شده که با استقبال گسترده مواجه شده است.

مسئول کانون فرهنگی نورالثقلین بشرویه افزود: تاکنون 25 جلسه قرآنی در طول یک سال گذشته برای اجرای مسابقات ویژه نونهالان برگزار شده است که هر هفته موضوعات مختلف قرآنی و فرهنگی به نونهالان ارائه شده تا خلاقیت خود را با نقاشی نشان دهند.

سلطان‌زاده تصریح کرد: به منظور فرهنگ‌سازی قرآن و شکوفایی خلاقیت کودکان، نمایشگاهی از 260 اثر نقاشی نونهالان با محوریت آیات، احادیث و داستان‌های قرآنی و 280 عکس از فعالیت‌های مذهبی این مجموعه در طی ده سال گذشته برپا شده است.

وی گفت: در طی این جلسات، بیش از دو هزار نقاشی جمع‌آوری شده که از این تعداد هفت اثر برتر در ارتباط با هر موضوع قرآنی انتخاب شده‌اند.

مسئول کانون فرهنگی نورالثقلین بشرویه آشنایی کودکان از سنین پایین با قرآن را کار فرهنگی دانست و افزود: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها، زمینه بروز خلاقیت کودکان را فراهم کرده و با تأثیر مثبت در بینش کودکان، آنها را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن بیمه می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول