اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد

ابلاغ 33 هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح‌های ناتمام به بانک‌های خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: 33 هزار میلیارد و 826 میلیون ریال تسهیلات طرح‌های نیمه‌تمام مصوب و سهمیه بنگاه‌های زودبازده مربوط به سال‌های گذشته و امسال به بانک‌های خوزستان ابلاغ شد.

ابلاغ 33 هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح‌های ناتمام به بانک‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سید خلف موسوی اظهار داشت: برای سال جاری 131 هزار فرصت شغلی جدید از سوی دستگاه‌های اجرایی برای استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: جمع کل تسهیلاتی که به استان خوزستان ابلاغ شده است 33 هزار میلیارد و 826 میلیون ریال است که به تفکیک بین بانک‌های ملی، صادرات، سپه، تجارت، ملت، پست بانک و بانک رفاه کارگران توزیع شده است.

 دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان این اعتبارات را شامل طرح‌های نیمه‌تمام مصوب و مانده سهمیه بنگاه‌های زودبازده مربوط به سال‌های 84 و 89 و ابلاغیه سال 91 برشمرد و خاطرنشان کرد: ابلاغیه سال جاری بالغ بر 9 هزار 734 میلیارد ریال است که امسال باید طرح‌های آن از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط به کارگروه اشتغال و کمیته تخصصی معرفی شوند و مابقی نیز شامل یک‌هزار و 451 طرح نیمه تمام مصوب مربوط به سال‌های 84 تا 89 است.

موسوی از مهلت سه روزه استاندار خوزستان به بانک‌ها خبر داد و افزود: استاندار خوزستان سه روز به بانک‌های استان مهلت داد که اطلاعات مربوط به طرح‌های نیمه‌تمام مصوب و مانده تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده را به دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه شورای اشتغال ارسال کنند. دستگاه‌های اجرایی نیز مکلف هستند نظر خود را به بانک‌های عامل و همچنین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اعلام کنند.

 وی نقش بنگاه‌های اقتصادی زودبازده کوچک را در کاهش نرخ بیکاری و رشد اقتصادی استان چشمگیر دانست و تاکید کرد: تکمیل طرح‌های بنگاه‌های اقتصا‌دی نیمه‌تمام در اولویت اول استان قرار دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تمام تلاش خود را برای تکمیل این طرح‌ها انجام می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: به دنبال طرح‌هایی هستیم که هم دارای توجیه اقتصادی باشند و هم در مدت یک سال عملیاتی شوند تا شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی استان باشیم.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول