اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی خبر داد

پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه‌های زودبازده

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون 20 میلیارد تومان تسهیلات به صورت بلاعوض به بنگاه‌های زودبازده استان پرداخت شده است.

پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه‌های زودبازده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی سلیمانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: این تسهیلات از محل وجوه اداره شده برای بنگاه‌های زودبازده پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هفت میلیارد تومان برای بنگاه‌های زودبازده استان باید پرداخت شود، تصریح کرد: وجوه اداره شده استان برگشت داده شده و منتظر هستیم تا این وجوه دوباره به استان برگردانده شوند تا یارانه بنگاه‌های زودبازده اقتصادی را پرداخت کنیم.

سلیمانی با اشاره به بهره‌مندی افراد از تسهیلات اشتغال، تصریح کرد: 50 هزار و 830 نفر از طریق صندوق مهر امام رضا (ع)، هفت هزار و 252 نفر از طریق کمیته امداد، دو هزار و 817 نفر از طریق اداره کل فنی و حرفه‌ای، دو هزار و 720 نفر از طریق سازمان جهاد کشاورزی، 530 نفر از طریق بهزیستی و 880 نفر از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تسهیلات خوداشتغالی دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به کل تسهیلات پرداخت شده، افزود: تاکنون 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه‌های اقتصادی استان پرداخت شده است.

سلیمانی با بیان اینکه سال گذشته 46 میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک‌ها در زمینه اشتغال پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز شش میلیارد تومان پرداختی داریم.

وی با بیان اینکه در این میان سهم بنگاه‌های زودبازده دو هزار میلیارد تومان بود، گفت: تاکنون نتوانسته‌ایم در این راستا به تعهد خود عمل کنیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول