اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان خبر داد

پرداخت 162 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: در بخش ارائه تسهیلات با پرداخت 162 میلیارد تومان، 20 درصد رشد نسبت به سال قبل داشتیم.

پرداخت 162 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، محمدرضا حاتمی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر بانک کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: برای کار دولتی و کار پشت میزنشینی متقاضی بسیار زیاد است ولی وقتی که بحث کار، سرمایه‌گذاری و اشتغال می‌شود کوتاهی‌هایی را شاهد هستیم.

وی افزود: اعتبارات بسیار خوبی مانند ماده 52، اعتبارات بنگاه‌های زودبازده، مشاغل خانگی و اشتغال‌زایی و اکنون اعتبارات توسعه بخش کشاورزی برای مردم در نظر گرفته شده است.

حاتمی تصریح کرد: اگر اعتباراتی از سوی بانک کشاورزی و دولت پرداخت شده و آنچنان که باید از فرصت‌ها استفاده نکرده‌ایم‌، وظیفه و مسئولیت ما ایجاب می‌کند که فکری نو برای این منطقه شود و باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنیم.

وی با ابیان اینکه طی 3 سال گذشته ما کل دیرکردها را بخشیدیم، خاطر نشان کرد: کشاورزانی که فقط سود و اصل تسهیلات آنها مانده است، اگر دولت سود تحصیلات را ببخشد بانک تغیر سررسید می‌دهد.

وی افزود: در بخش بیمه محصولات کشاورزی ما اکنون حدود 58 محصول را بیمه می‌کنیم و سالانه نزدیک به 20 میلیارد تومان غرامت به کشاورزان پرداخت می‌کنیم.

حاتمی بیان داشت: طی آمار 5 سال گذشته بانک کشاورزی نزدیک به 60 میلیارد تومان در قالب بحث بیمه محصولات کشاورزی پرداخت غرامت داشته است.

وی عنوان کرد: کشاورزان در این فرصتی که ایجاد شده محصول خود را بیمه کنند و از مزایای آن استفاده کنند.

حاتمی با بیان اینکه تمام کشاورزان از بیمه محصولات کشاورزی استفاده نکرده‌اند، اظهار داشت: کشاورزان هرچه بیشتر محصولات خود را بیمه کنند بانک بهتر می‌تواند کمک‌های خود را به این بخش تزریق کند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته با تلاش‌های همکاران ما جنوب کرمان و به ویژه در شهرستان کهنوج از لحاظ منابع رشد خوبی داشتیم یعنی با تمام خشکسالی‌ها که وجود داشت بانک کشاورزی جنوب کرمان 37 درصد رشد منابع داشت.

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب استان کرمان با بیان اینکه طی سال گذشته متوسط رشد کل سیستم بانکی کشور 17 درصد بود، گفت: در بخش پرداخت تسهیلات ما با پرداخت 162 میلیارد تومان 20 درصد رشد نسبت به سال قبل داشتیم.

وی افزود: در بخش توسعه کشاورزی و جذب اعتبارات در منطقه جنوب کرمان، شهرستان کهنوج رتبه نخست و شهرستان منوجان رتبه دوم را دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول