اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

لزوم حمایت از تولید ملی نیازمند سهل‌گیری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شرایط موجود و لزوم حمایت از تولید ملی نیازمند اغماض و سهل‌گیری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است.

لزوم حمایت از تولید ملی نیازمند سهل‌گیری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در همایش کارآفرینان میانه با اشاره به گلایه تولیدکنندگان این شهرستان از عدم همراهی مناسب برخی مدیران شهرستانی، تصریح کرد: کارآفرینان باید احساس کنند که کل سیستم دولتی آماده کمک به آنهاست و در این زمینه نقش فرماندار به عنوان محور مدیریت شهرستان تعیین‌کننده است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تلاش دشمن برای تحمیل شکست بر جمهوری اسلامی در عرصه اقتصاد افزود: در این شرایط وفاق و همدلی بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد و همه باید تلاش کنند تا برای اعتلای ایران اسلامی، بخشی از بار سنگین اقتصاد کشور را به دوش بکشند.

بیگی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به ویژه ستاد تسهیل امور تولید تاکید کرد و افزود: شرایط موجود و لزوم حمایت از تولید ملی نیازمند اغماض و سهل‌گیری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است و همه باید همت کنیم تا به سلامت از این گردنه حساس اقتصادی عبور کنیم.

وی همچنین با تاکید بر ارتباط مستمر مدیران دولتی با تولیدکنندگان، اضافه کرد: مدیران استان همواره باید در دسترس کارآفرینان و تولیدکنندگان باشند و هیچ مانعی از جهت ارتباط با آنها وجود نداشته باشد.

در این جلسه که فرماندار و نمایندگان میانه در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، چند تن از کارآفرینان و صاحبان واحدهای تولیدی این شهرستان مشکلات خود را در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری بیان کردند.

مدیران اجرایی استان نیز به تناسب موضوعات مطرح شده به ارائه توضیحات لازم پرداختند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول