اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات روستاییان را اذیت نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: کم‌کاری بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی قابل توجیه نیست و باید به گونه‌ای عمل شود که روستاییان بتوانند به راحتی این تسهیلات را دریافت کنند.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات روستاییان را اذیت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیته امور بانکی این شهرستان اظهار داشت: جنس کار بانک‌ها و حساسیت ویژه‌ای که مردم به کار بانک‌ها دارند باعث شده شرایط کاری آن‌ها بسیار سخت شود.

فرماندار کهگیلویه مقطع کنونی کشور را مقطعی حساس عنوان کرد و ابراز داشت: باید به سمتی حرکت کنیم که از بعضی فشارها که بر پیکره مردم سنگینی می‌کند، کاسته شود.

رضایی خاطرنشان کرد: بانک‌ها از دستگاه‌هایی هستند که ارتباط ملموس‌تری با مردم دارند و این امر می‌طلبد کارکنان بانک‌ها با سعه‌صدر و تحمل بیشتر با مردم برخورد داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه با تقدیر از تلاش و کوشش بی‌وقفه بیشتر بانک‌ها در ارائه خدمات گوناگون به مشتریان متذکر شد: در برخی موارد دیده شده که بانک‌ها برای دادن وام‌های خرد بهانه‌های واهی می‌آورند که این امر موجب نارضایتی مردم شده است.

مقام ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه با نارضایتی از عقب‌ماندگی شهرستان کهگیلویه در بحث پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از طرف بانک‌های عامل عنوان کرد: باید با آسیب‌شناسی سعی در رفع هرچه سریع‌تر این مسئله کنیم.

رضایی با اشاره به این‌که روستاهای ما روستاهای ایمنی نیستند و قرار گرفتن استان ما روی کمربند زلزله خطرپذیری آنها را دو چندان می‌کند، تصریح کرد: اهمال و کم‌کاری بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات به روستاییان قابل قبول نیست و باید به گونه‌ای عمل شود که مردم بتوانند به راحتی این تسهیلات را دریافت کنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه روستاییان را در خط مقدم کار و تولید در کشور و در این استان معرفی کرد و گفت: باید قدردان زحمات طاقت‌فرسای روستاییان و عشایر در این زمینه باشیم.

رضایی عنوان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره بر این امر تأکید داشته‌اند و اگر می‌بینیم که روستاییان کمتر از این موضوع گله‌مند بوده و اعتراضی ندارند به واسطه حجب و حیای آن‌ها می‌باشد.

این مسئول عنوان کرد: از این رو بانک‌ها باید بیشترین همکاری را با این قشر داشته باشند و ما نیز نظارت و بازرسی کاملی بر این موضوع خواهیم داشت.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول