اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رباط کریم خبر داد

ارائه تسهیلات به بخش خصوصی برای مشارکت در مدیریت شهری

خبرگزاری فارس: شهرداری شهرستان رباط کریم گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای فعالان بخش خصوصی که علاقه‌مند به مشارکت در مدیریت شهری هستند، ارائه می‌‌شود.

ارائه تسهیلات به بخش خصوصی برای مشارکت در مدیریت شهری

منوچهر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: دانش مدیریت به اندازه‌ای پیشرفت و توسعه داشته که دیگر نمی‌توان تعهدات مدیریتی را بدون همکاری و تعامل با دیگر نهادها و به ویژه بخش خصوصی انجام داد.

وی تصریح کرد: امروز عدم بهره‌مندی از توان و پتانسیل مردمی و بخش خصوصی در هیچ حوزه مدیریتی پذیرفتنی نیست و به طور کلی نمی‌توان مدیریتی صحیحی را بدون همکاری این بخش به نتیجه رساند.

شهردار شهرستان رباط کریم افزود: یکی از مهمترین و حساس‌ترین بخش‌های مدیریتی مربوط به مدیریت شهری است که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط بوده و انجام صحیح آن نقش بسیار بالایی در افزایش رضایت عمومی دارد.

رضایی تاکید کرد: بنابراین اگر به دنبال جلب رضایت شهروندان از طریق صحیح هستیم، باید از توان خود آنها نیز در اداره شهر بهره‌ لازم را ببریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی در شهرستان رباط کریم برای تحقق این مهم صورت گرفته است؟ گفت: بخش خصوصی در کارهایی وارد می‌شود که برای آن منافع مالی به دنبال داشته باشد.

شهردار رباط کریم افزود: این سود و منافع مالی نیز امری طبیعی است و نمی‌توان از مردم انتظار داشت در بخش‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که نه تنها برای آنها سودی ندارد، بلکه متضرر هم می‌شوند.

رضایی ادامه داد: بنابراین لازم است با ارائه مشوق‌ها و فراهم‌سازی شرایط لازم، بخش خصوصی را تشویق به قبول مسئولیت‌ها و وظائفی که دارای خطرپذیری بالا هستند، کرد.

تامین زمین بخش‌ خصوصی برای جلب سرمایه‌گذار

وی اعلام کرد: خوشبختانه این مهم در رباط کریم مورد توجه مدیریت شهری قرار داشته و ما تسهیلات ویژه‌ای برای بخش خصوصی در نظر گرفته‌ایم.

شهردار رباط کریم گفت: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف از جمله تامین زمین برای انجام فعالیت‌های بخش خصوصی و یا ارائه حمایت‌های مالی از طرح‌ها و برنامه‌های آنها است.

رضایی در پایان اظهار امیدواری کرد: با ارائه این مشوق‌ها بسترهای لازم برای حضور بیشتر مردم در مدیریت شهری فراهم شود.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول