اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی خرم‌دره خبر داد

پرداخت تسهیلات به 25 پرونده کشاورزی در خرم دره

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی خرم‌دره گفت: از 66 پرونده مورد بررسی با تعداد 25 پرونده عقد قرارداد صورت گرفته و تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات به 25 پرونده کشاورزی در خرم دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، فریدون داودی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به تلاش‌ دولت برای توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: مبلغ اختصاص داده شده از محل توسعه بخش کشاورزی به شهرستان خرم‌دره مبلغ 9.6 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت جلسه توسعه بخش کشاورزی تشکیل شده است، ابراز داشت: شش جلسه نیز به صورت کارشناسی برگزار شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌دره افزود: همچنین دو همایش تخصصی برای فارغ‌التحصیلان کشاورزی و افراد جویای کار برگزار شده است.

وی از تصویب 60 مصوبه در جلسه‌های توسعه بخش کشاورزی شهرستان خرم‌دره خبر داد و گفت: 110 پرونده به دبیرخانه توسعه بخش کشاورزی وارد شده و 66 پرونده بررسی و به بانک معرفی شده‌اند.

داودی تصریح کرد: از 66 پرونده مورد بررسی با تعداد 25 پرونده عقد قرارداد صورت گرفته و تسهیلات پرداخت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه 10 واحد تولیدی شهرستان خرم‌دره حدود 13 میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارند، گفت: از محل توسعه بخش کشاورزی درخواست اعتبار کرده‌ایم که قانون اجازه این کار را نمی‌دهد و این طرح‌ها می‌تواند سبب 600 مورد اشتغالزایی پایدار شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌دره افزود: در حال حاضر همه این طرح‌ها نیمه کاره هستند که از نماینده مجلس خواهان اهتمام به این مسئله هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه قیمت لوله‌های تحت فشار افزایش پیدا کرده است، عنوان داشت: ما امسال شاهد افزایش کیلویی یک هزار و 500 تومان هستیم.

داودی افزود: در حال حاضر یک هزار و 400 هکتار در دست اجرا و یک هزار هکتار در دست طراحی داریم که همین یک هزار هکتار ما را با چالش مواجه کرده است.

وی به مجموعه گلخانه‌ای وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: این مجموعه می‌تواند برای بیش از 100 نفر از فارغ‌التحصیلان کشاورزی اشتغالزایی کند که این مجموعه 2 میلیارد بودجه می‌خواهد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول