اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر کرج:

پرسش‌های دینی جوانان نباید بی‌پاسخ بماند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: پرسش‌ها و شبهات دینی و مذهبی جوانان نباید بی پاسخ مانده و بهترین زمان برای رفع شبهات ذهنی نسل جوان ماه مبارک رمضان است.

پرسش‌های دینی جوانان نباید بی‌پاسخ بماند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله پورمظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دین مبین اسلام و فقه پویای شیعه دارای اصول و قواعد منطقی و مستدلی است که برای هر حکمی،‌ دلیل عقلی دارد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر پرسش کردن و طرح مسئله به صورت منطقی هیچ‌گاه در دین اسلام و مکتب غنی تشیع امری منفی نبوده و همواره ائمه اطهار (ع) و علمای دینی و مراجع معظم تقلید مشتاق پاسخگویی به مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بودند.

اسلام دین مهر و محبت است

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با تاکید بر اینکه اسلام دین رحمت و محبت است، گفت: در این دین پاسخ پرسش‌های مذهبی مردم مهربانانه و با سعه‌صدر بیان می‌شود.

پورمظاهری با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک و پر فیض رمضان گفت: در این ماه جوانان بیشتری جذب مساجد و اماکن مقدس می‌شوند و بر اساس یک سنت بسیار خوب از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه روحانیون و دانشمندان دینی به سراسر کشور اعزام و در جلسات مذهبی حضور می‌یابند.

وی تاکید کرد: بنابراین این ماه فرصت بسیار خوبی برای پاسخ به شبهات و پرسش‌های مردم است و امید است روحانیت معظم با سعه‌صدر به این پرسش‌ها پاسخ دهند.

پورمظاهری در پایان گفت: این رفتار بهترین سلاح برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول