اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کهنوج خبر داد

برگزاری 30 گفتمان دینی در ماه رمضان در کهنوج

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهنوج گفت: اعزام حدود 200 مبلغ دینی به مناطق مختلف و برگزاری حداقل 30 گفتمان دینی از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان در کهنوج است.

برگزاری 30 گفتمان دینی در ماه رمضان در کهنوج

حجت‌الاسلام مسلم پورجمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج با تشریح اهم برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی طراحی شده است.

وی افزود: استقبال اقشار مختلف مردم در رده‌های سنی مختلف در سال‌های گذشته از این برنامه‌ها در شهرستان کهنوج نشان می‌دهد، این اداره باید برنامه‌های بیشتر و باکیفیت‌تری ارائه دهد که تلاش کردیم، این امر به خوبی انجام گیرد.

وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی مساجد با حضور پرشور جوانان و نوجوانان شهرستان کهنوج انجام گرفته است.

پورجمالی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها در این ماه پربرکت گردهمایی هیئت‌های مذهبی، روحانیان و مبلغان، اعزام حدود 200 مبلغ دینی به مناطق مختلف و برگزاری حداقل 30 گفتمان دینی با موضوع‌های اجتماعی، اعتقادی و . . . است.

وی با تأکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان نباید ورزش کردن را فراموش کرد و از آن فاصله گرفت، ابراز داشت: این اداره همانند سال‌های گذشته برگزاری جام رمضان را در روستاها با محوریت مبلغان برای جذب گروه سنی جوان و نوجوان و حمایت از تیم فوتسال روحانیان برای حضور با نشاط مبلغان در جام رمضان شهرستان را در دستور کار قرار دارد.

پورجمالی در مورد برنامه‌های فرهنگی و قرآنی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این ماه دنبال می‌کنیم، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی مبلغان است.

وی اذعان داشت: همچنین برگزاری حداقل 300 کلاس تفسیر، تجوید و احکام، حداقل 200 ختم قرآن در مساجد با محوریت مبلغان و مراسم شب‌های قدر در بیش از 500 مسجد، تکیه و منزل شخصی... نیز در دست اقدام است.

پورجمالی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های غذایی میان افراد بی‌بضاعت، ایتام و بی‌سرپرست از دیگر فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهنوج در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول