اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خبر داد

اجرای طرح ضیافت رمضان توسط کمیته امداد دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد دشتستان برای حمایت از مددجویان و ایتام خبر داد.

اجرای طرح ضیافت رمضان توسط کمیته امداد دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید اکبر عدنانی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان اظهار داشت: عدالت و برابری از ویژگی‌های جامعه اسلامی است و در این راستا توجه به مستضعفان جامعه و تلاش برای رفع نیازهای ایشان ضروری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: به این منظور طرح‌های فراوانی در ایام مختلف سال با همت کمیته امداد اجرا می‌شود و طرح ضیافت یکی از طرح‌های ارزشمندی است که در سال‌های اخیر در ماه مبارک رمضان شاهد آن بوده‌ایم.

عدنانی بیان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه فیض و برکت الهی است و با رفع نیازهای اولیه و اساسی مستمندان در ماه میهمانی خداوند باید مشکلات ایشان را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: در سال جاری کمیته امداد دشتستان برنامه‌ریزی گسترده‌ای به منظور اجرای این طرح داشته و با همکاری و همراهی مسئولان شاهد اجرای این طرح به نحو مطلوب خواهیم بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان در ارتباط با برنامه‌های این نهاد در اجرای طرح ضیافت گفت: دیدار با مددجویان، توزیع مواد غذایی مانند برنج و روغن، برپایی سفره‌های افطاری در روستاهای محروم‌، جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور تامین نیازهای مستمندان بالاخص ایتام از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد دشتستان به منظور اجرای این طرح است.

امام جمعه برازجان نیز در این نشست اذعان کرد: هر ساله اعتباراتی به منظور اجرای این طرح از دفتر مقام معظم رهبری به دفتر امام جمعه اختصاص داده می‌شود و هماهنگی بین دفتر امام جمعه و کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور جلوگیری از موازی‌کاری ضروری به نظر می‌رسد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح عنوان کرد: همکاری هیئت امنا مساجد در برنامه‌های ماه مبارک رمضان ضروری است و در قالب مسجد محوری باید از کمک‌های ایشان استفاده کرد.

وی با اشاره به کمک‌های خیرین و نمازگزاران به منظور حمایت از ایتام و نیازمندان جامعه بیان کرد: برای برپایی سفره‌های افطاری مددجویان می‌توانیم از مشارکت نیکوکاران و نمازگزاران مسجد استفاده کنیم و هماهنگی و همکاری هیئت امنای مساجد در این امر ضروری است.

مصلح در این دیدار آمادگی خود برای دیدار با خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و نیازمندان شهرستان در این ماه مبارک را اعلام کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول