اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 4 گروه

12 تیم در فوتسال جام رمضان بانک‌های قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: 12 تیم از امشب در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال جام رمضان استان قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

12 تیم در فوتسال جام رمضان بانک‌های قم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم شب‌های ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوب مغتنمی است تا در کنار توجه به مسائل مذهبی، عرفانی و معنوی، اقشار مختلف جامعه، قسمتی از وقت خود را به ورزش و تقویت قوای جسمانی اختصاص دهند.

در این بین نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان زیادی هستند که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند و در قالب تیم‌های مختلف ورزشی در رقابت‌های جام‌های رمضان شرکت کرده و تلاش زیادی برای موفقیت در بخش قهرمانی ورزش انجام می‌دهند.

در نقاط مختلف استان قم همه ساله رقابت‌های ورزشی جام رمضان در رشته‌هایی نیز فوتسال، والیبال، پینگ‌پنگ، ورزش‌های رزمی و چندین رشته ورزشی دیگر برگزار می‌شود اما در این بین فوتسال جایگاه ویژه‌ای دارد و از طرفداران خاصی برخوردار است.

جام‌های معتبری همچون شهدای آذر، شهرداری، صدرا و هیئت‌های مذهبی در قم در رشته پرطرفدار فوتسال برگزار می‌شود اما در این بین مسابقات فوتسال سیستم بانکی استان قم با توجه به حضور چهره‌های مطرحی از قدیم و جدید فوتسال قم در تیم‌های شرکت‌کننده از جذابیت خاصی برخوردار است.

امسال مسابقات فوتسال جام رمضان شبکه بانکی استان قم با شرکت 12 تیم در سالن ورزشی بانک ملی منطقه پردیسان قم برگزار خواهد شد و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی در چهار گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این مسابقات تیم‌های فوتسال بانک ملی، ملت، سپه، صادرات، مهر ایران، کشاورزی، توسعه صادرات، تجارت، پست بانک، توسعه تعاون، رفاه و مسکن حضور دارند که هر کدام با برخورداری از بازیکنان مطرح، مدعی قهرمانی هستند.

دوره جدید این رقابت‌ها در حالی از امشب آغاز می‌شود که در دور قبل این مسابقات در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی این مسابقات و همچنین یک مرحله رقابت به شکل حذفی، در نهایت تیم‌های فوتسال بانک ملی، رفاه، مسکن و سپه موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی شدند تا از بین آنها تیم‌های فینالیست مشخص شوند.

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های دوره قبل فوتسال جام رمضان بانک‌های استان قم، تیم فوتسال بانک ملی نخستین رقابت نیمه نهایی را با تیم فوتسال بانک رفاه برگزار کرد که این دیدار در نهایت با برتری پر گل پنج بر یک به سود بانک ملی به پایان رسید تا این تیم نخستین صعودکننده به دیدار نهایی باشد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات، تیم‌های فوتسال بانک سپه و بانک مسکن برای کسب جواز حضور در دیدار نهایی به رقابت پرداختند که این مسابقه پر گل با برتری چهار بر دو به سود تیم سپه و صعود این تیم به دیدار نهایی به پایان رسید.

در فینال مسابقات تیم‌های فوتسال بانک ملی و بانک سپه مسابقه جذابی را به نمایش گذاشتند و هر لحظه یکی از دو تیم در آستانه کسب مقام قهرمانی قرار می‌گرفت اما در نهایت این تیم بانک ملی بود که با برتری چهار بر سه میدان را ترک کرد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول