اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی خبر داد

برگزاری نمایشگاه قرآنی هفته آخر ماه رمضان در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت، هفته آخر ماه مبارک رمضان در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه قرآنی هفته آخر ماه رمضان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد جعفری، ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در اداره ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مشهد، اظهار کرد: تجربه نشان داده که نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مشهد بعد از نمایشگاه تهران، دارای بهترین کیفیت بوده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: مشهد، به‌عنوان پایتخت معنوی ایران، شهری با خاستگاهی قرآنی است و همین مسئله نیز اقتضا می‌کند که کیفیت نمایشگاه بین‌المللی مشهد، بالا باشد.

جعفری گفت: بخش قابل توجهی از فعالیت‌های قرآنی که در کل کشور انجام می‌شود، مرهون فعالان و قاریان خراسانی است و همواره در تمامی مسابقات قرآنی که در سراسر کشور برگزار می‌شود، قاریان مشهدی حضوری فعال دارند.

وی افزود: علاوه بر این مطالبات مردم استان خراسان رضوی نیز در زمینه قرآنی بسیار بالاست و مجموعه این عوامل باید عاملی برای ارتقای سطح کیفی نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد نسبت به سال‌های قبل باشد.

جعفری تاکید کرد: نمایشگاه قرآن در مشهد، در واقع تجلی فعالیت‌ها و زحماتی است که تمامی دستگاه‌های متولی امور قرآنی در سطح استان در یک‌سال گذشته، متحمل شده‌اند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده و همچنین اقداماتی که در زمینه پشتیبانی برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد انجام شده است، سال جاری این نمایشگاه با کیفیتی متفاوت از سال‌های قبل در هفته آخر ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

جعفری در ادامه این نشست با اشاره به اکران فیلم شورشیرین در سینماهای مشهد گفت:  طی دو سال گذشته، سینماگران خراسانی در زمینه ساخت فیلم با محوریت زندگی شهدا پیشگام بوده‌اند و نخستین فیلم در این مورد، به‌کبودی یاس بود که با محوریت زندگی شهید برونسی ساخته و در سینماهای کشور نیز اکران شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نیز فیلم شورشیرین در حال اکران است و امیدواریم استقبال مردمی، سازندگان سینمای دفاع مقدس را در ادامه دلگرم کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول