اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتسال کاشان:

جام رمضان کاشان با 27 تیم استارت خورد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال شهرستان کاشان از آغاز رقابت‌های فوتسال شهرستان کاشان با عنوان «جام رمضان» با شرکت 27 تیم خبر داد.

جام رمضان کاشان با 27 تیم استارت خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی طلایی شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان کاشان در دو رده سنی امید و بزرگسالان در سالن جهان پهلوان تختی کاشان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی افزود: رقابت‌های فوتسال رده امید با حضور شش تیم آسمان، سجاد، استقلال جوان، مشهد اردهال، داروخانه وردی و انوشه در دو گروه سه تیمی برگزار می‌شود و در پایان دور مقدماتی تیم‌های اول و دوم دو گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

رئیس کمیته فوتسال شهرستان کاشان، تیم‌های شرکت‌کننده در رده بزرگسالان جام رمضان کاشان را 21 تیم اعلام کرد و گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در رده بزرگسالان این رقابت‌ها نیز در شش گروه سه و چهار تیمی به مصاف یکدیگر می‌روند.

طلایی اضافه کرد: در پایان دوره مقدماتی مسابقات فوتسال جام رمضان رده بزرگسالان این شهرستان از هر گروه دو تیم و در مجموع 12 تیم به مرحله دوم رقابت‌ها صعود می‌کنند.

وی با اشاره به گروه‌بندی این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های فرش مشهد اردهال، ولایت و تکثیران، در گروه دوم تیم‌های مهر امام رضا، پرسپولیس و هامون نایژه و در گروه سوم تیم‌های داروخانه وردی، فرش هدیه البرز، استقلال جوان و نسیم‌گستر حضور دارند.

رئیس کمیته فوتسال شهرستان کاشان ادامه داد: در گروه چهارم  نیز تیم‌های مبل رز، رستوران نایب و دانشگاه علوم پزشکی، در گروه پنجم تیم‌های ماهوت‌ریس، روستایی و عشایری، کویر و سپاهان و در گروه ششم نیز تیم‌های AMD، سجاد و فرمانداری شرکت دارند.

این مسئول بیان داشت: در پایان این رقابت‌ها به تیم‌های برتر، کاپ قهرمانی، مدال و جوایز نقدی تقدیم می‌شود.

طلایی یادآور شد: در پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ضمن انتخاب و معرفی بهترین‌های این رقابت‌ها در دو رده سنی جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

مسابقات فوتسال جام رمضان همه ساله از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب بعد از افطار در سالن جهان پهلوان تختی کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول