اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط 3 اکیپ انجام می‌شود

نظارت بر عرضه فرآورده‌های دامی ریگان در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه دامپزشکی ریگان گفت: طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در ریگان توسط 3 اکیپ عملیاتی در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

نظارت بر عرضه فرآورده‌های دامی ریگان در ماه رمضان

حجت‌الله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان با بیان اینکه یکی از اهداف حرفه دامپزشکی انجام امور نظارتی بر فرآورده‌های خام دامی است، اظهار داشت: شبکه دامپزشکی این شهرستان در ماه مبارک رمضان اقدام به تشدید نظارت‌ها کرده است.

وی افزود: به همین منظور سه اکیپ عملیاتی شامل یک اکیپ سیار و 2 اکیپ ثابت در بخش مرکزی و گنبکی و در سطح شهرستان از ساعت هشت صبح تا هشت شب در 2 شیفت کاری اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیر شبکه دامپزشکی ریگان بیان داشت: این شبکه در این ماه اقدام به توزیع و پخش اطلاعیه بهداشتی و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای همشهریان ارائه کرده است.

جعفری از شهروندان خواست در خصوص فراهم کردن فرآورده‌های مورد نیاز از مراکز مجاز مورد تائید دامپزشکی و بهداشت اقدام کنند.

وی از شهروندان ریگانی خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف و موارد مشکوک با کارکنان این شبکه و یا با شماره 03464720209 تماس گیرند.

به گزارش فارس، در شهرستان ریگان که یکی از قطب‌های مهم دامپروری شرق استان کرمان محسوب می‌شود بیش از 250 هزار رأس دام سبک و 14 هزار دام سنگین نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول