اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب آغاز می‌شود

برگزاری رقابت‌های ورزشی روستایی و عشایری جام رمضان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان گفت: رقابت‌های ورزشی روستایی و عشایری جام رمضان از امشب و با حضور کلیه شهرستان‌های تابع استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت‌های ورزشی روستایی و عشایری جام رمضان

علی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های جام رمضان در چهار رشته ‌فوتسال، والیبال چهار نفره، شطرنج و تنیس روی میز در شهرستان‌های تابعه استان اصفهان و با حضور 240 تیم از امشب آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 2880 نفر ورزشکار و در 15 سالن سرپوشیده شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان تصریح کرد: همچنین رقابت‌هایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در رشته‌های فوتسال و والیبال و در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

وی همچنین به بازدید دوره‌ای هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان از کلیه  هیئت‌های ورزشی روستایی و عشایری شهرستان‌های تابعه استان اشاره کرد و افزود: این بازدید‌ها جهت بررسی مشکلات و اعزام تیم‌ها همچنین گزارش عملکرد سالیانه این هیئت‌ها صورت می‌گیرد.

صفایی در پایان گفت: تیم‌های منتخب بازی‌های بومی محلی استان اصفهان که در رقابت‌های قهرمانی کشور که از تاریخ 26/4/1391 لغایت 28/4/1391 در استان زنجان برگزار شد توانستند در رشته کشتی با شال توانستند رتبه سوم کشور را کسب کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول