اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سی و یکمین سال

مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان قهرمانی یادواره شهدای آذر استان قم از آغاز رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در سی و یکمین دوره این رقابت‌ها خبر داد.

مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر برگزار می‌شود

رضا زینل‌بیک امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس قم اظهار کرد: رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر استان قم امسال نیز همچون دوره‌های گذشته با شرکت تیم‌های علاقه‌مند در سالن ورزشی مجموعه فرهنگی ورزشی مریم قم برگزار می‌شود.

وی افزود: تمام تیم‌های باشگاهی و آزاد علاقمند به شرکت در این مسابقات از چندین روز پیش نسبت به ثبت‌نام شرکت در این دوره از رقابت‌ها اقدام کرده‌اند و بعد از برگزاری آیین قرعه‌کشی عصر امروز، این مسابقات از امشب با شرکت تیم‌های مدعی آغاز می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال یادواره شهدای آذر قم ادامه داد: در چند دوره گذشته، رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهید زین‌الدین و شهدای آذر قم با شرکت 48 تیم برگزار شده است ولی امسال 32 تیم مدعی در مسابقات حضور یافته‌اند.

وی ابراز داشت: این رقابت‌ها در ماه مبارک رمضان امسال سی و یکمین دوره خود را تجربه می‌کند که امیدوارم با حمایت مسئولان ستاد یادواره شهدای منطقه آذر استان قم که همه ساله از این رقابت‌ها حمایت خوبی داشته‌اند، در این دوره شاهد برگزاری مطلوب بازی‌ها باشیم.

زینل‌بیک یادآور شد: تمام بازی‌های سی و یکمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر قم بعد از افطار تا پایان شب به انجام می‌رسد و تنها در شب‌های پرفیض احیا مسابقات تعطیل می‌شود و در مجموع به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که همزمان با شب عید سعید فطر دیدار نهایی برگزار شده و تکلیف تیم‌های برتر نیز مشخص شود.

وی تصریح کرد: فوتسال جام رمضان در شهر مقدس قم از رونق بسیار چشمگیری برخوردار است و همه ساله شاهد برگزاری مسابقات مختلف در سطح استان هستیم که خیل عظیم علاقه‌مندان به فوتسال را بعد از ساعت افطار به محیط سالم و پاک ورزش روانه می‌کند.

زینل بیک عنوان داشت: در واقع این مهم فرصت بسیار خوبی است تا نوجوانان، جوانان و حتی افراد بزرگسال علاقه‌مند به ورزش در محیط ورزش اوقات خود را سپری کرده و با برنامه‌های مناسب فرهنگی که در نظر گرفته شده است، از فرصت ماه مبارک رمضان نیز به خوبی استفاده کنند.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال یادواره شهدای آذر قم اظهار کرد: منطقه آذر قمی یکی از مناطقی است که فوتسالیست‌های مطرحی از آن معرفی شده‌اند، بنابراین برگزاری رقابت‌های فوتسال در ماه مبارک رمضان در قم سبب می‌شود استعدادهای جدید این رشته نیز بیش از پیش معرفی شوند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول