اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

وزارت کشور برای صدور حکم شهردار زنجان منتظر استعلام است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه وزارت کشور هیچ مخالفتی با شهردار منتخب شورای شهر زنجان ندارد، گفت: مسئولان وزارت کشور منتظر پاسخ استعلام از زنجان برای صدور حکم شهردار زنجان هستند.

وزارت کشور برای صدور حکم شهردار زنجان منتظر استعلام است

مسعود رضا خوشنام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پیگیری‌های به عمل آمده برای صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر زنجان اظهار داشت: اعضای شورا به دنبال پیدا کردن گیر کار هستند.

وی با بیان اینکه وزارت کشور هیچ مخالفتی با شهردار منتخب شورای شهر زنجان ندارد، افزود: اگر مخالفتی با این انتخاب وجود داشت بایددر فرجه قانونی آن که 10 روز است، اعلام می‌شد.

عضو شورای شهر زنجان تصریح کرد: وزارت کشور در پی طی کردن روند اداری برای صدور حکم شهرداری برای منصور عزتی است.

وی به پایان مهلت قانونی سرپرست انتخاب شده برای سرپرستی شهردار زنجان اشاره کرد و گفت: همه در تلاش هستند، قبل از پایان مهلت قانونی تکلیف حکم شهردار منتخب شورا مشخص شود.

خوشنام با اشاره به اینکه پاسخ همه استعلامات انجام شده در مورد منصور عزتی به وزارت کشور ارسال شده است، اضافه کرد: وزارت کشور منتظر یکی از استعلامات از زنجان است که هنوز پاسخ داده نشده است.

وی به تبعیت شورا از قانون اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از کدورت‌ها و سوءتفاهم‌ها همه باید از قانون تبعیت کنند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به محدود بودن فصل انجام کارهای عمرانی در شهر زنجان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های موجود برای سرپرست، بهتر است که تکلیف سمت شهردار زنجان هر چه زودتر روشن شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد احتمال عدم صدور حکم برای شهردار منتخب شورای شهر زنجان، ضمن تاکید بر انجام تلاش برای صدور حکم گفت: اگر چنین اتفاقی بیفتد باید دوره سرپرستی یگانه به مدت سه ماه دیگر تمدید شود.

خوشنام در پاسخ به سؤالی در مورد عدم تمایل یگانه برای ادامه بقا در سمت سرپرستی شهرداری زنجان گفت: هر چند شورا تمایل به ادامه سرپرستی یگانه دارد، ولی اگر این امر میسر نشد شخص دیگری باید این سمت را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول