اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان خبر داد

آمادگی شهرداری زنجان برای تحویل‌گرفتن زمین پادگان ارتش

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان از آمادگی شهرداری زنجان برای تحویل‌گرفتن زمین پادگان و تبدیل آن به یک بوستان با مبلمان نوین خبر داد.

آمادگی شهرداری زنجان برای تحویل‌گرفتن زمین پادگان ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به میزبانی شهر زنجان از هیئت استان طرابوزان ترکیه اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه خواهر خواندگی دو شهر زنجان و طرابوزان، این دو شهر باید از ظرفیت‌های موجود در دو استان استفاده بهینه کنند.

وی از برنامه شهرداری زنجان برای افزایش فضای سبز شهر زنجان خبر داد و افزود: این برنامه متناسب با بودجه سازمانی انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به آلودگی‌های ناشی از حضور ریزگردها در آسمان استان زنجان تصریح کرد: گسترش فضای سبز یکی از راه‌های مقابله با این نوع آلودگی‌ها است.

وی به پوشش کانال‌های موجود در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: می‌توان از فضای به وجود آمده بعد از پوشش کانال‌ها برای گسترش فضای سبز استفاده کرد.

یگانه بر آمادگی شهرداری زنجان برای تحویل‌گرفتن زمین پادگان ارتش تاکید کرد و افزود: شهرداری به محض تحویل‌گرفتن این زمین می‌تواند آن را تبدیل یک بوستان نمونه کند.

وی با اشاره به اینکه زمین پادگان زنجان 90 هکتار است، اضافه کرد: تبدیل این زمین به بوستان به افزایش سرانه فضای سبز زنجان کمک قابل توجهی می‌کند.

سرپرست شهرداری زنجان حمایت از ورزش را از وظایف شهرداری‌ها دانست و تاکید کرد: شهرداری با تسهیل ارائه خدمات شهرداری در صدد حمایت از مدال‌آوران ورزش استان زنجان که اقدام به برافراشتن پرچم کشورمان در اقصی نقاط جهان می‌کنند، است.

وی از انجام مطالعات برای امکان‌سنجی احداث راه‌های ارتباطی در برخی مناطق شهری خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات به بعد از تکمیل طرح مطالعات جامع ترافیک موکول شده است.

در این جلسه عضو شورای شهر زنجان مواد مخدر را یکی از معضلات اساسی جوامع امروزی دانست و گفت: مواد مخدر به‌ویژه نوع صنعتی آن، جوانان که سرمایه‌های اصلی جوامع هستند را هدف قرار داده است.

صادق کریمی با اشاره به هزینه‌های گزاف انجام شده برای مقابله مواد مخدر اضافه کرد: اقدامات انجام شده برای مقابله با مواد مخدر در ایران موفق نبوده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول