اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

آخر این هفته روال اداری انتخاب شهردار زنجان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه روال اداری انتخاب و تایید شهردار از سوی وزارت کشور در حال انجام است، افزود: کارهای اداری شهردار منتخب تا پایان همین هفته در وزارت کشور انجام می‌شود.

آخر این هفته روال اداری انتخاب شهردار زنجان انجام می‌شود

مسعودرضا خوشنام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به انتخاب شهردار زنجان از سوی شورا و معرفی به وزارت کشور گفت: مدارک شهردار منتخب شورا به وزارت کشور ارسال شده است.

وی با بیان اینکه روال اداری انتخاب و تایید شهردار از سوی وزارت کشور در حال انجام است، افزود: کارهای اداری شهردار منتخب تا پایان همین هفته در وزارت کشور به پایان می‌رسد.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه سرپرست شهرداری با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، افزود: اداره شدن شهرداری به صورت سرپرستی با توجه به محدودبودن اختیارات، مشکلاتی را نیز به وجود می‌آورد.

وی به محدودبودن فصل کاری در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا هر چه سریعتر شهردار منتخب معرفی شود تا بتوانیم کارهای عمرانی را پیگیری کنیم.

خوشنام با بیان اینکه فصل کاری در شهر زنجان تا مهر ماه است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا معرفی شهردار جدید برخی کمبودها و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

وی با بیان اینکه تاکنون باید نصف خیابان‌ها و کوچه‌های شهر آسفالت می‌شود، افزود: این اقدام تاکنون محقق نشده و این امر موجب اعتراض شهروندان شده است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر باید شش دستگاه فنیشر در شهر فعالیت می‌کرد، افزود: این امر تاکنون محقق نشده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول