اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری استان زنجان خبر داد

عدم ارسال نامه انتخاب شهردار جدید زنجان به تهران

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری استان زنجان گفت: استانداری زنجان نامه انتخاب شهردار جدید زنجان را به وزارت کشور ارسال نکرده است.

عدم ارسال نامه انتخاب شهردار جدید زنجان به تهران

محمدرضا میرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به وحدت به وجود آمده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان زنجان اشاره و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود اصولگرایان استان با تاسی به سخنان مقام معظم رهبری متحد شده و زمینه انتخاب رئیس جمهور اصولگرا و ولایتمدار را برای ریاست جمهوری آینده فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط جوی فصل کارهای عمرانی در استان زنجان محدود است، افزود: فصل کارهای عمرانی در زنجان فقط شش ماه است.

معاون سابق عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه برای پیشبرد کارهای عمرانی هرچه زودتر باید تکلیف شهردار جدید زنجان مشخص شود، تاکید کرد: در حال حاضر تلاشی از طرف استانداری زنجان برای تعیین تکلیف شهرداری زنجان که مورد حمایت همه اعضای شورای شهر زنجان است، انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون مدارک انتخاب شهردار باید از طرف استانداری به وزارت کشور ارسال شود، تصریح کرد: این مدارک در حال حاضر توسط شورای شهر زنجان به وزارت کشور ارسال شده است.

میرمحمدی به نگرانی‌های موجود در مورد ورزش استان زنجان اشاره کرد و گفت: اکثر رشته‌های ورزشی استان زنجان به‌ویژه فوتبال استان در آستانه رکود و ضعف قرار گرفته است.

وی از علاقمندی موجود در بین برخی از افراد داخل و خارج استان برای کمک به ورزش استان زنجان خبر داد و گفت:  گویا توجهی به استفاده از این نیروها و همچنین سرمایه‌ها در استان نمی‌شود.

عضو جبهه پایداری استان زنجان با اشاره به وجود مشکلات مالی در ورزش استان زنجان اضافه کرد: ورزش استان زنجان بیشتر از ضعف مدیریتی رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه گرفتن پست‌ها باید بر اساس لیاقت باشد، ادامه داد: هرکس بتواند با دلسوزی به استان زنجان خدمت کند، لیاقت حضور در پست مربوطه را خواهد داشت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول