اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

شهردار زنجان زودتر معرفی شود/ نداشتن شهردار برازنده مرکز یک استان نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم شهردار زنجان به زودی معرفی شود، گفت: نداشتن شهردار برازنده مرکز استان نیست.

شهردار زنجان زودتر معرفی شود/ نداشتن شهردار برازنده مرکز یک استان نیست

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه پیگیر کارهای شهردار زنجان هستیم، گفت: کارهای شهردار منتخب در وزارت کشور در حال پیگیری و رسیدگی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شهردار زنجان به زودی از سوی وزارت کشور مورد تایید قرار گیرد، گفت: با تلاش و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار زنجان انتخاب و به وزارت کشور معرفی شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به هیچ وجه درست نیست که مرکز یک استان بدون شهردار باشد، ادامه داد: نباید اجازه دهیم فصل کاری بدون حضور شهردار سپری شود.

وی با اشاره به تلاش نمایندگان استان برای معرفی شهردار زنجان تصریح کرد: شهردار زنجان باید هر چه سریعتر معرفی شود تا بتواند پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره را به اتمام برساند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه شورای شهر مستقیما مدارک شهردار منتخب را به تهران ارسال کرده است، افزود: امیدواریم هر چه سریعتر شهردار زنجان معرفی شود.

گفتنی است، اعضای شورای شهر زنجان منصور عزتی را به عنوان شهردار منتخب به وزارت کشور و استانداری معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول