اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون کارفرمایان استان مازندران:

محدودیت‌های بانکی مانع فعالیت واحدهای تولیدی نشود

خبرگزاری فارس: رئیس کانون کارفرمایان استان مازندران گفت: محدودیت های بانکی مانع فعالیت واحدهای تولیدی نشود.

محدودیت‌های بانکی مانع فعالیت واحدهای تولیدی نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید حمزه درواری ظهر امروز در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر مازندران با بیان اینکه حضور مدیران در این همایش در مباحث کارآفرینی اثر گذار بود، اظهار داشت: مدیران بنگاه‌های اقتصادی که بحث تسهیلات و استمهال در پرداخت معوقات بانکی خود را دارند باید در این جلسه حضور می‌یافتند.

رئیس کانون کارفرمایان استان مازندران، بحث تشکل‌ها را شعار دولتمردان دانست و ادامه داد: اصل موضوع تشکل‌ها در دولت‌ها عملی نشد.

درواری به نقش تشکل و رسانه‌ها در عرصه تولید، فرهنگ و تمدن‌ها در کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: ورود تشکل‌ها موجب شد تا نظارت دقیق بر کار مدیران حاکم شود و بازدهی کار افزایش یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه تمام هم و غم خود را باید برای حفظ اشتغال موجود در مازندران بگذاریم، بیان داشت: فضای حاکم بر جامعه به نحوی شد که باید برای تولید کننده انگیزه خدمت ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها دستور قضایی کارفرمایان را در کار خود لحاظ کردند، تصریح کرد: برخی فعالیت‌ها متناسب با نظام جمهوری اسلامی نیست و در سال حمایت از تولید ملی تحقق این شعار کارهای جهادی انجام شود.

درواری فعالیت بانک‌ها را در تحقق شعار مقام معظم رهبری موثر دانست و ادامه داد: بانک‌ها به دنبال سود خود نباشند و خلاف بخشنامه بانک مرکزی فعالیت نکنند.

رئیس کانون کارفرمایان استان مازندران با بیان اینکه برخی کارفرمایان دارای معوقات بانکی هستند باید برای مقابله با تحریم‌ها با بانک‌ها تعامل داشته باشند،

این مسئول تصریح کرد: کارفرمایان تلاش خود را برای پایداری واحد‌های تولیدی به کار گیرند‌.

وی فضای حاکم اقتصادی کشور را برای تولید کننده‌ها مطلوب ندانست و بیان داشت: بانک‌ها در تعامل با کارفرمایان کمترین سود دو سال بانکی خود را محاسبه کنند تا کارفرمایان بتوانند به آرامش برسند.

درواری خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم محدودیت‌های بانکی کم شود تا تحریم دیگری در داخل ایجاد نشود.

رئیس کانون کارفرمایان استان مازندران با اشاره به اینکه سیاست اقتصادی جامعه مقابله با تحریم‌ها باشد، اذعان داشت: نباید به شرایط بحرانی تحریم در داخل کشور دامن زده شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول