اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حقوقی شورای استان تهران:

حق بیمه کارگران ساختمانی معضلی اساسی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی استان تهران گفت: در حال حاضر موضوع حق بیمه کارگران ساختمانی معضلی اساسی است.

حق بیمه کارگران ساختمانی معضلی اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسن فدایی ظهر امروز در نشست شورای اسلامی استان تهران که به میزبانی دماوند با حضور رئیس شورای اسلامی استان تهران، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران، معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، اعضای شورای اسلامی استان تهران و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان دماوند در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر می‏خواهیم به فکر مردم باشیم وضع کنونی حق بیمه کارگران معضلی اساسی است که باید برطرف شود.

وی ادامه داد: یکی از این مسائل مورد پیگیری از سوی شورای اسلامی استان تهران موضوع حق بیمه کارگران ساختمانی بود.

فدایی اضافه کرد: این کاستی مشکلات بسیاری را برای کارگران ساختمانی به عنوان قشر عظیم حاضر در عرصه سازندگی کشور به وجود آورده است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی استان تهران افزود: کارفرمایان برای آغاز ساخت بناهای ساختمانی با افزایش حق بیمه کارگران این حوزه مواجه می‏شوند.

وی تصریح کرد: از این رو، ساخت و ساز راکد و احتمال گرایش به تخلفات نیز در این زمینه افزایش می‏یابد.

فدایی از توقف این طرح در مسیر تصویب مجلس خبر داد و افزود: این طرح در شورای اسلامی استان تهران تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی استان تهران تصریح کرد: اما متاسفانه این طرح به دلیل فوریت‏دار بودن طرح‏ها در بیانی ساده در مسیر تصویب گیر کرده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی نیازمند همتی از سوی اعضای شورای اسلامی استان تهران است تا مشکلات این قشر عظیم کاهش یابد.

فدایی افزود: به تاسف تصویب طرح حق بیمه کارگران ساختمانی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاخیر همراه شده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول