اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی سامانه نمایش اینترنتی سوابق بیمه‌شدگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل از راه‌اندازی سامانه نمایش اینترنتی سوابق بیمه‌شدگان و اصلاح فرایند پرداخت تعهدات کوتاه مدت در اردبیل خبر داد.

راه‌اندازی سامانه نمایش اینترنتی سوابق بیمه‌شدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی وفادار صبح امروز در دیدار با استاندار اردبیل به مناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی اظهار داشت: این سازمان در راستای تعمیم و گسترش بیمه‌های اجتماعی با توجه به اصل 29 قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران، فعالیت‌های چشمگیری انجام داده که بیمه کارگران ساختمانی دارای کارت مهارت فنی، پوشش بیمه‌ای گروه‌های خاص (از جمله زنان سرپرست خانوار، مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کارکنان مراکز نگهداری توانبخشی و اجتماعی و مربیان مهد کودک) بیمه کارفرمایان صنفی، صیادان، زنبورداران، هنرمندان، نویسندگان، روحانیون، بسیجیان و رانندگان از جمله این فعالیت‌هاست .

وی یادآور شد: این اداره کل در راستای افزایش سطح رضایت‌مندی مخاطبان و کم کردن تعداد مراجعه حضوری به سازمان، ارائه خدمات غیر حضوری با بهره‌گیری از فناوری نوین الکترونیکی و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول بیان داشت: اصلاح فرایند پرداخت تعهدات کوتاه مدت، امکان دریافت و انتقال مکانیزه حق بیمه دستگاه‌های دولتی و راه‌اندازی سامانه الکترونیکی، تمدید و صدور دفترچه درمانی بیمه‌شدگان سایر شعب کشوری از جمله اقدامات تامین اجتماعی برای رضایت‌مندی مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه ابراز داشت: این مدیریت در حوزه درمان مستقیم با در اختیار داشتن دو بیمارستان ملکی سبلان و ارس و سه درمانگاه در شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال و واحد کمیسیون پزشکی و در حوزه درمان غیر مستقیم با عقد قرارداد با 745 مرکز و مؤسسه خدماتی تشخیصی و درمانی وابسته به بخش‌های دولتی و غیر دولتی نیازهای بیماران درمان تحت پوشش را تامین می‌کند.

علی محمدیان تامین و تجهیز بیمارستان‌های ملکی سازمان در استان به دستگاه بی‌خطرساز پسماندهای پزشکی، اتصال سیستم تصفیه فاضلاب بیمارستان به شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب شهری، بهینه‌سازی فضای فیزیکی بلوک زایمان بیمارستان، اصلاح سامانه تصفیه بیمارستان پارس‌آباد را از جمله اقدامات انجام شده در طی یک سال گذشته عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته به بیش از600 هزار مراجعه کننده به مراکز ملکی سازمان در استان خدمات‌ درمانی در حوزه‌های دندانپزشکی، تخصصی، رادیولوژی و سونوگرافی، آزمایشگاهی، دارویی و فیزیوتراپی ارائه شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول