اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

ماموریت بسیج کارگری بالا بردن کیفیت تولید و کمک به تولیدکننده است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج کارگری همواره در خدمت کارگران و کارفرمایان بوده، گفت: ماموریت بسیج کارگری بالا بردن کیفیت تولید و کمک به مجموعه‌های تولیدی برای ارتقا در امر تولید است.

ماموریت بسیج کارگری بالا بردن کیفیت تولید و کمک به تولیدکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی ظهر امروز در نشست شورای عالی قشر بسیج کارگری سپاه عاشورا اظهار کرد: امروز روز امتحان بزرگی برای ملت ایران است، استکبار جهانی زخم‌خورده از انقلاب اسلامی بوده و همیشه به فکر ضربه زدن به ملت بزرگ ایران که پرچم‌دار نهضت بیداری اسلامی در جهان هستند،‌ است.

وی اضافه کرد: مردان و زنان این کشور باید با تفکر و ایده بسیج که نشأت گرفته از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و با عشق و ارادت به ولایت در بحث اقتصادی نیز درس فراموش نشدنی به دشمنان دین خدا بدهند.

رضوانی اضافه کرد: بسیج میدان‌دار و پیشتاز در عرصه خدمت به مردم است و بسیج کارگری همواره در خدمت کارگران و کارفرمایان بوده و ماموریتش بالا بردن کیفیت تولید، کمک به تولیدکنندگان و مجموعه‌های تولیدی برای ارتقا در امر تولید است.

رضوانی یادآور شد: بسیج در 33 سال گذشته در امتحانات بزرگی حضور یافته و کارنامه درخشان بسیج حکایت‌گر این موفقیت است و امروز نیز حضور بسیج در کارخانجات و مراکز تولیدی و توجه به فرهنگ بسیج می‌تواند در کسب موفقیت مراکز تولیدی همانند عرصه‌های گوناگون یاری‌گر باشد.

در این نشست که محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز و عباس فلاح، نماینده مردم اهر و هریس حضور داشتند، در سخنان خود با قبول مشکلات اقتصادی موجود، آمادگی خود را برای حل مشکلات کارگری کشور اعلام داشتند و قرار شد مشکلات کارگری و تولیدی استان از طریق سازمان بسیج کارگری به صورت جمع‌بندی شده در اختیار این نمایندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول