اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی شیراز تاکید کرد

جلوگیری از برخوردهای نامناسب به کارفرمایان

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: با برخوردهای نامناسب کارفرمایان را ناراضی نکنیم.

جلوگیری از برخوردهای نامناسب به کارفرمایان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فریدون فرقانی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از کارفرمایان حامی کارگر و کارگران نمونه در شیراز اظهار داشت: کارفرمایان با توجه به مشکلات اقتصادی با رفتاری ایثارگونه تولید را ادامه می‌دهند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز ابراز داشت: هیچ کارفرمایی به تعطیلی واحد تولیدی خود علاقه ندارد.

وی گفت: کارفرمایان ایرانی با گذشت از سهم و سود خود تنها به حفظ واحدهای تولیدی خود و رشد اقتصادی جامعه فکر می‌کنند.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی تولیدکنندگان تمام سختی‌ها را به دلیل عشق و علاقه خود به تداوم تولید به جان می‌خرند و اجازه هیچ‌گونه تاخیری در امر تولید را نمی‌دهند.

فرقانی اضافه کرد: هیچ کارفرمای ایرانی را نمی‌شناسم که حاضر شود نیروهای متعهد و متخصص خود را ازدست دهد و یا تن به تعطیلی واحد تولیدی خود بدهد.

وی تصریح کرد: در این شرایط نباید اجازه دهیم با برخورد نامناسب یک کارشناس، کارفرمایان ما ناراضی شوند و مشکلی به مشکلات آنها اضافه شود.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز تصریح کرد: باید این فرهنگ ایجاد شود که میان تولیدکنندگان و کارفرمایان از یک سو و دلالان تفاوت قائل شویم چراکه جنس کار دسته اول خدمت است و دسته دوم تنها به دنبال منفعت هستند.

حمایت از کارفرمایان توسعه اقتصادی را در پی دارد

همچنین در آغاز این مراسم اسحاق رائیجی سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان فارس در سخنانی کوتاه گفت: حمایت از کارفرمایان توسعه اقتصادی جامعه را به همراه دارد.

وی گفت: همکاری دولت، کارفرمایان و تامین اجتماعی حلقه‌ای ایجاد می‌کند که منجر به رشد اقتصادی جامعه و توسعه پایدار می‌شود.

سرپرست تامین اجتماعی فارس اضافه کرد: کارآفرینی از اقدامات موثر و مفیدی است که ریشه در باورهای دینی و مذهبی ما دارد.

به گزارش فارس، آیین تجلیل از کارفرمایان حامی کارگر و کارگران نمونه امروز همزمان با هفته تامین اجتماعی در شیراز برگزار شد.

اشاره این مسئول و بسیاری از مسئولانی که دل‌های آنان برای تولید، اشتغال و رفاه و آسایش اجتماعی می‌تپد، به برخی مامور و یا کارمند بی‌مسئولیت و خودسر بود که با برخوردهای نامناسب و یک‌سو نگرانه‌ که طی سال‌ها به صورت یک فرهنگ بیمارگونه و باور غلط در اذهان آنان به وجود آمده است، مشکلاتی را برای کارفرمایان به همراه داشته است.

این گونه افراد مشکل و مسئله‌دار به کارفرما نگاهی دیگرگون دارند و با اعمال نامعقولانه و نامحترمانه سال‌های سال موجب کاهش شدید اشتغال و تولید شده‌اند و سازمان، اداره و نهادی که در آن کار و ارتزاق می‌کنند را به گلوگاهی برای کشتن انگیزه کار و تلاش و به کارگیری نیروی کار تبدیل کرده‌اند.  

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول