اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری همدان:

15 کمپ گردشگری در همدان فعال است

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: 15 کمپ گردشگری در همدان وجود دارد که در برخی شهرستان‌ها دو کمپ و در برخی نیز یک کمپ وجود دارد.

15 کمپ گردشگری در همدان فعال است

علیرضا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در استان همدان 15 کمپ گردشگری وجود دارد که در برخی شهرستان‌ها دو کمپ و در برخی یک کمپ وجود دارد.

وی تصریح کرد: در شهر همدان دو کمپ گردشگری در کنار دانشگاه پیام نور و در پارک ارم واقع شده است که تجهیزات لازم در اختیار گردشگران قرار گذاشته شده است.

وی از احداث کمپ دیگری در همدان خبر داد که در حال حاضر در مرحله جانمایی است و گفت: بر اساس برنامه‌‌ریزی سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌‌دستی و گردشگری استان، تمام شهرستان‌های همدان باید حداقل دارای یک کمپ گردشگری باشند و این هدف تاکنون تحقق یافته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به جانمایی مکانی برای استقرار مسافران، بیان داشت: متولی جانمایی مکان‌هایی برای مسافران شهرداری است و در این راستا شهرداری مکان‌های نصب چادر مسافران را مشخص کرده و اطلاع‌رسانی از طریق بنرهایی صورت گرفته است.

وی در خصوص کیوسک‌های اطلاع‌رسانی ورودی شهر همدان ابراز داشت: ما در ورودی‌های سطح شهر همدان کیوسک‌های اطلاع‌رسانی داریم که هر سال به وسیله میراث فرهنگی برپا می‌شد، اما امسال با همکاری سایر دستگاه‌ها ایجاد شد.

قاسمی اضافه کرد: امسال در بحث اطلاع‌رسانی به مسافران، سازمان هلال احمر نیروها و کیوسک‌ها را مستقر کرده و ما نیز بنرها و نقشه‌های راهنما برای مسافران را در اختیار قرار می‌دهیم.

وی در خصوص پروژه پرشین یاقوت نیز تصریح کرد: پرشین یاقوت پروژه‌ای گردشگری و صنایع‌دستی است که مجموعه کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی است و کارگاه آموزش تراش سنگ‌های قیمتی در آن پیش‌بینی شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری همدان بیان داشت: این مجموعه در منطقه حیدره جانمایی شده و احداث آن آغاز شده که از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است.

وی در پایان با اشاره به اعتبار و زمان اتمام پروژه خاطرنشان کرد: اتمام پروژه با توجه به عدم ارائه زمان‌بندی، مشخص نیست و اعتبار آن نیز توسط سرمایه‌گذار خصوصی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول