اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر خبر داد

توسعه گردشگری مذهبی در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر از توسعه گردشگری مذهبی در این شهرستان خبر داد.

توسعه گردشگری مذهبی در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، فضایل عزیزی در جلسه شورای اداری بخش مرادلوی مشگین‌شهر اظهار داشت: امسال محور توسعه این شهرستان کشاورزی و گردشگری با اولویت گردشگری مذهبی تعیین شده و مسئولان ذیربط فرهنگی باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

وی بر محرومیت‌زدایی از بخش مرادلو تاکید کرد و خدمت بی‌منت به مردم و تکریم ارباب رجوع را از وظایف اصلی روسا و کارکنان ادارات دولتی دانست.

این مسئول به اختصاص 6میلیارد ریال اعتبار عمرانی به بخش مرادلو اشاره کرد و گفت: از این مبلغ 10میلیارد ریال برای آسفالت راه‌های روستایی و مابقی برای احداث 37 پروژه عمرانی در این بخش در نظر گرفته شده است.

عزیزی بیان داشت: هم اکنون طرح گازرسانی به بخش مرادلو با جدیت ادامه دارد و تا هفته دولت سال جاری مشعل گاز در شهر مرادلو روشن خواهد شد.

معاون حقوقی اداره کل ثبت احوال استان اردبیل نیز در این جلسه از راه‌اندازی نخستین دفاتر پیشخوان ثبت احوال و طرح تنظیم شجره خانوادگی در مناطق مختلف استان خبر داد.

همچنین به گفته مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در سه ماه اول امسال افزون بر 350 هزار مسافر به شهرستان مرزی بیله‌سوار سفر کردند.

بهروز ندایی براز داشت: بیشتر این مسافران و گردشگران از بازار مرزی بین‌المللی گمرک، جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

وی تصریح کرد: شهرستان بیله‌سوار پس از مشگین‌شهر، اردبیل و سرعین از لحاظ جذب مسافر در رتبه چهارم قرار دارند.

این مسئول در ادامه بر لزوم سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در قابلیت‌های اقتصادی و گردشگری این شهرستان مرزی تاکید کرد.

انتهای پیام//پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول