اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

خزر محور گردشگری جهان اسلام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: دریای خزر این ظرفیت را دارد که محور گردشگری جهان اسلام محسوب شود.

خزر محور گردشگری جهان اسلام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی در جلسه ستاد تسهیلات دائمی سفر مازندران اظهار داشت: همه دستگاه‌ها بر ضرورت وجودی این ستاد اشرافیت دارند.
وی با بیان اینکه موج سوم سفرهای تابستانی در راه است، افزود: هم اکنون ترافیک در جاده کندوان حاکم است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم با ازدحام مسافران روبه رو باشیم، تصریح کرد: گزارش‌ها حاکی از این است که باید برای ازدحام مسافران برنامه‌ریزی کنیم.
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی انجام شده اما نقدهایی بر برخی دستگاه‌ها وارد است، یادآور شد: به فرمانداران تاکید می‌کنم نسبت به نظافت و پاکسازی ورودی شهرها و معابر شهری و درباره جمع‌آوری زباله اقدام کنند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه فرمانداران عنایت ویژه‌ای بر ارزاق عمومی و نرخ آن داشته باشند، ادامه داد: توجه ویژه بر مراکز بهداشتی و درمانی اعمال شود.
وی با بیان اینکه درباره دریا در مازندران دغدغه جدی داریم، خاطرنشان کرد: از زمانی که مسئولیت معاونت سیاسی را برعهده گرفته‌ام با تمام وجود به میدان آمده‌ام.
ابراهیمی با اشاره به اینکه حدود 30 درصد از جمعیت کشور مخاطب دریای مازندران هستند، افزود: سالانه 25 میلیون مسافر از دریا و طبیعت مازندران استفاده می‌کنند و مردم مازندران استفاده چندانی از دریا ندارند.
وی درباره تعطیلی طرح‌های دریا در ماه رمضان اظهار داشت: هیچ تفاوتی بین رستوران‌ها و طرح دریا وجود ندارد و همانگونه که بر پذیرایی علنی در رستوران‌ها نظارت می‌کنیم بر طرح‌های دریا هم نظارت انجام گرفت.
ابراهیمی با بیان اینکه طرح‌های دریا تا پایان شهریورماه ادامه دارد، گفت: به شناسه فرهنگی استان کمتر پرداخته‌ایم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دریای خزر این ظرفیت را دارد که محور گردشگری جهان اسلام محسوب شود، خاطرنشان کرد: نواقصی در طرح‌های دریا بود که باید برطرف شود اما اینگونه نبود که سهل‌انگاری کرده باشیم.
وی با بیان اینکه آمار غرق شده‌ها نباید افزایش یابد، ادامه داد: در نور و نوشهر آمار غریق بسیار بالایی داریم.
ابراهیمی با اشاره به کاهش 20 درصدی غریق، اظهار داشت: باید عنایت داشته باشیم که برخی در ساعات نامتعارف به دریا رفته و غرق شده‌اند.
وی در پایان افزود: بیش از 35 درصد از غرق شده‌ها در خارج از وقت شنا غرق شده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول