اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری خبر داد

‌اختصاص 5 هزار میلیارد ریال ‌‌اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری‌

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور از اختصاص 5 هزار میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کشور خبر داد.

‌اختصاص 5 هزار میلیارد ریال ‌‌اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، منوچهر جهانیان صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، توسعه اقتصادی و کارآفرینی در صدر سیاست‌های کلان نظام قرار گرفته است.

جهانیان ادامه داد: یکی از مصادیق بارز تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اهتمام دستگاه‌های اجرایی به افزایش تولید ملی به شمار می‌رود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور به جایگاه گردشگری اشاره کرد و افزود: به همین منظور تقویت و توسعه صنعت گردشگری به لحاظ نقش تاثیرگذار در ایجاد ارزش افزوده و اشتغال‌زایی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

جهانیان در ارتباط باجذب گردشگری خارجی و دستورالعمل‌های اجرایی این سازمان برای تحقق این امر گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه کشور جذب 7.5 میلیون گردشگر خارجی در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور، امسال 5 هزار میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص می‌یابد.

وی در ارتباط با جایگاه خراسان‌رضوی گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود در خراسان‌رضوی سهمیه این استان جذب یک میلیون و 50 هزار گردشگر خارجی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول