اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

30 روستای هدف نمونه گردشگری در کردستان شناسایی شد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: 30 روستای هدف نمونه گردشگری به منظور توسعه بخش گردشگری در مناطق روستایی استان شناسایی شده است.

30 روستای هدف نمونه گردشگری در کردستان شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اردوان نوسودی صبح امروز در کارگروه توسعه گردشگری استان کردستان در سنندج اظهار داشت: به دلیل وجود  جاذبه‌های فراوان گردشگری در روستاهای استان در سال‌جاری توجه به توسعه صنعت گردشگری و صنایع‌دستی در بخش روستایی در اولویت برنامه‌های این کارگروه  قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر در بسیاری از زمینه‌ها از جمله مخابرات، آب و فاضلاب، طرح هادی و راه‌های روستایی دولت عدالت‌محور برنامه‌های فراوانی در مناطق روستایی استان به مرحله اجرا درآورده و این روستاها از بسیاری از امکانات رفاهی بهره‌مند شده‌اند.

نوسودی ادامه داد: در سال گذشته در بخش نهضت آسفالت روستایی هم اقدامات بی‌نظیری صورت گرفت و در این زمینه رتبه استان در سطح کشور ارتقا یافت.

وی اظهار امیدواری کرد: تخصیص اعتبارات مناسب سال‌جاری و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی متولی بخش راه‌های روستایی، بیشتر راه‌های مواصلاتی روستایی در مناطق مختلف استان بهسازی و آسفالت شود.

نوسودی توسعه پایدار روستاها را موجب ماندگاری روستاییان در روستاها و تقویت روند مهاجرت معکوس آنها از شهرها به روستاها دانست.

معاون عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: در بخش نهضت آسفالت شهری هم با همکاری شهرداری‌های تابعه استان پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای به دست آمده است.

وی در پایان از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای تسریع در روند توسعه روستاهای استان خواست تا مشارکت بیشتر در این زمینه به عمل آورند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول