اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

واحدهای گردشگری بین‌راهی زنجان مجاز به ارائه خدمات هستند

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌گذری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: واحدهایی که در مسیر گردشگری قرار دارند، می‌توانند در ماه مبارک رمضان به گردشگران و مسافران خدمات ارائه دهند.

واحدهای گردشگری بین‌راهی زنجان مجاز به ارائه خدمات هستند

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی داخل شهری در ماه مبارک رمضان اجازه پخت و پز و پذیرایی در طول روز را ندارند.

وی با اشاره به اینکه یک ماه از ایام تابستان با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، خاطرنشان کرد: علاوه ‌بر نظارت‌های کلی در فصل تابستان در ماه مبارک رمضان نیز نظارت‌های ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

معاون سرمایه‌گذری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه با توجه به مسائل آئینی و مذهبی در ماه مبارک رمضان نظارت ویژه‌ای توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در زمینه مدیریت گردشگری و نحوه ارائه خدمات به گردشگران توسط تاسیسات گردشگری صورت می‌گیرد، اضافه کرد: رعایت شئونات اسلامی در این ایام مبارک و رعایت ضوابط در ارائه خدمات به مدیران واحدهای گردشگری تذکر داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای پذیرایی استان زنجان در ایام ماه مبارک رمضان مجاز به ارائه خدمات پذیرایی در طول روز هستند، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته همه واحدهای پذیرایی مجاز به ارائه نهار در این ایام نیستند.

اجلی با تاکید بر اینکه واحدهایی که می‌خواهند به مردم خدمات ارائه دهند باید حتما در مسیر گردشگری باشند، تصریح کرد: این واحدها باید هماهنگی لازم را با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان داشته باشند.

وی با بیان اینکه واحدهایی که در طول روز در ایام ماه مبارک رمضان به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند مجوز لازم را کسب کرده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر واحدهای مورد نظر برای پذیرایی در طول روز مشخص شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول