اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

5600 واحد مسکن مهر در هفته دولت واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت امسال 5 هزار و 600 واحد مسکن مهر در سطح استان واگذار می‌شود.

5600 واحد مسکن مهر در هفته دولت واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، مسعود مالکی در نشست بررسی مشکلات حوزه راه و مسکن شهرستان نهبندان با بیان اینکه مساحت شهرستان نهبندان 623 هکتار است از اجرای 70 درصد طرح تفصیلی نهبندان خبر داد.

وی اظهار کرد: تا هفته دولت طرح جامع تفصیلی نهبندان به صورت کامل اجرا می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از اختصاص 3 هکتار زمین به محدوده شهر شوسف و واگذاری آن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور رفع مشکل کمبود زمین و اجرای مطلوب طرح مسکن مهر به این شهر خبر داد و گفت: طرح جامع تفصیلی این شهر تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

مالکی اجرای امور زیربنایی و روبنایی در مسکن مهر نهبندان نسبت به سایر نقاط استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در فاز اول مسکن مهر نهبندان 623 واحد احداث شده که 536 واحد از این فاز در هفته دولت به اعضا واگذار می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی 414 واحد فاز دوم مسکن مهر در نهبندان خبر داد و گفت: فاز سوم مسکن مهر این شهرستان نیز به میزان 500 واحد پیش‌بینی شده است که در هفته آینده طرح تفکیکی زمین اجرای این طرح انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول