اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

خدمات زیربنایی مهمترین مانع در تسریع اجرای واحدهای مسکن مهر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: خدمات زیربنایی مهمترین مانع در تسریع اجرای واحدهای مسکن مهر است.

خدمات زیربنایی مهمترین مانع در تسریع اجرای واحدهای مسکن مهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسن آرام بعد از ظهر امروز در بازدید از مسکن مهر در این شهرستان اظهار داشت: اجرای طرح مسکن مهر یکی از مهمترین خدمات دولت به مردم محسوب می‌شود که توانسته گامی مهم در جهت خانه‌دار شدن بسیاری از مردم باشد.

وی ادامه داد: برای این که بتوانیم این طرح را به درستی به سرانجام برسانیم باید خدمات زیربنایی را در مسکن مهر انجام دهیم تا افرادی که در این مناطق ساکن می‌شوند از  تمام خدمات شهری بهره‌مند شوند.

فرماندار اسلامشهر گفت: باید روند تحویل واحدهای مسکن مهر را تسهیل ببخشیم و مسیر احداث این واحدها را با رشد و توسعه همراه کنیم.

آرام احداث واحدهای مسکن مهر را با هدف توسعه و اجرای عدالت مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه جامعه باید بسیاری از سختی‌ها را تحمل کرده تا در آینده شاهد رشد و توسعه یافتگی باشیم.

وی افزود: برای این که واحدهای مسکن مهر با رشد و توسعه همراه باشد تعامل و همدلی دستگاه‌های خدمات رسان را می‌طلبد تا با ارائه خدمات به این واحدها مسیر احداث واحدهای مسکن مهر تسریع شود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه سخنان خود از احداث و واگذاری فاز اول مسکن مهر ضیا آباد تا قبل از اتمام سال جاری خبر داد و گفت: این واحدها به تدریج تکمیل و آماده بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

آرام گفت: احداث مدرسه، مراکر فرهنگی،‌ سینما، پارک و مراکز خدماتی از مهمترین مباحثی که در ساخت این احدها باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول