اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

عذر و بهانه‌ای از پیمانکاران مسکن مهر پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای از پیمانکاران طرح مسکن مهر پذیرفتنی نیست چرا که آنها موظف هستند به تعهدات خود عمل کنند.

عذر و بهانه‌ای از پیمانکاران مسکن مهر پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر در پارس‌آباد اظهار داشت: متقاضیان از بی‌توجهی و عدم پایبندی پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر به زمان‌بندی اجرا و تکمیل پروژه‌ها گله‌مند هستند و ما به جد از تعاونی‌ها و پیمانکاران پروژه‌ها خواسته‌ایم بدون تعلل در فرصت باقیمانده از فصل کاری واحدها را تکمیل و در اختیار متقاضیان دهیم.

وی الزام تکمیل این پروژه‌ها را تا پایان دولت دهم خاطرنشان کرد و گفت: در این شهرستان یک هزار و 300 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی چهار جانبه و خودمالکین در حال احداث است که برخی از ضعف‌‌ها را در حوزه تولید مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها شاهد هستیم که انتظار می‌رود به سرعت این مشکلات و معضلات برطرف شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با یادآوری اینکه تحقق 80 درصدی اهداف و برنامه‌های مسکن مهر بسیاری از مشکلات جوانان و نسل آینده را برطرف می‌کند، خاطرنشان کرد: هم اکنون در زمینی به مساحت 100 هکتار تعداد 7 هزار واحد مسکن مهر در حال تکمیل شدن است و پیش‌بینی می‌کنیم تا هفته دولت امسال یک سوم این پروژه‌ها تحویل مردم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمی یادآور شد: با وجود اینکه دولت همه تلاش خود را به کار گرفته تا فاصله طبقاتی را در مسائل اقتصادی و عمرانی در مناطق محروم از بین ببرد اما جای تامل است که چرا اجرای پروژه‌های مسکن مهر با برخی کارشکنی‌ها مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه معاون مسکن‌ و شهرسازی سازمان راه و شهر‌سازی استان اردبیل نیز بیان داشت: از آغاز طرح مسکن مهر تاکنون بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد ریال به متقاضیان این استان تسهیلات پرداخت شده است.

شهرام باباخانی با اشاره به ساخت 34 هزار واحد مسکن مهر در استان تصریح کرد: سهم شهرستان پارس‌آباد پس از اردبیل با 4 هزار و 510 واحد بیشترین تعداد مصوب و شهرستان نمین با 594 واحد کمترین میزان مصوب است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد قراردادهای مسکن مهر در کل استان 33 هزار و 807 واحد است که از بین شهرستان‌های با جمعیت بالای 25 هزار نفر نیز تنها نمین به تعداد برنامه مصوب خود عقد قرارداد داشته و ظرفیت ثبت نامی مهر آن تکمیل شده است.

معاون مسکن‌ و شهرسازی سازمان راه و شهر‌سازی استان اردبیل با اعلام اینکه سیاست اصلی مسکن مهر خانه‌دار شدن افراد در شهرستان‌های محروم است، اعطای تسهیلات ساخت مسکن مهر را حرکتی مثبت برای تحقق این اهداف متعالی اعلام کرد.

باباخانی تاکید کرد: قرار داد اعطای تسهیلات مسکن مهر بر خلاف سایر طرح‌های ساخت یا خرید مسکن قابل تمدید است و افراد علاقمند می‌توانند از این تسهیلات برخوردار باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود پیشرفت فیزیکی مسکن مهر را در سایه مشارکت همه جانبه متقاضیان و مجریان برشمرد و اظهار داشت: در برخی از موارد به دلیل کوتاهی متقاضی در واریز هزینه‌های ساخت شاهد تاخیر در بهره‌برداری بودیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول