اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان:

متقاضیان مسکن مهر آورده خود را تکمیل کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار گلپایگان گفت: برای افتتاح هرچه سریع‌تر واحدهای مسکن مهر متقاضیان باید آورده خود را تا سقف 12 میلیون تومان تکمیل کنند.

متقاضیان مسکن مهر آورده خود را تکمیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین صمدانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید و سفر وزیر مسکن و شهرسازی و افتتاح قطعه اول باند دوم موته ـ گلپایگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز با حضور وزیر راه و مسکن و شهرسازی و استاندار اصفهان و هیئت همراه، 17 کیلومتر از جاده موته به اصفهان افتتاح شد و وزیر راه قول دادند این پروژه از محل اعتبارات ملی که در سفر ریاست جمهوری به اصفهان مصوب شده بود تا سه راهی مو ته به سمت اتوبان اصفهان - تهران تا پایان سال 1392تکمیل شود.

وی افزود: در سال گذشته جاده دُرِبه خنداب روکش آسفالت شد اما، این جاده از سمت تیکن به شرکت زراعی گلپایگان نیاز به روکش آسفالت دارد و برآورد هزینه این پروژه حدود 3 میلیارد تومان است.

همچنین این سفر برای روکش آسفالت این جاده وزارت راه و شهرسازی متعهد شد از محل اعتبارات وزارتخانه، مبلغ 1.5 میلیارد تومان و از محل اعتبارات استانی نیز مبلغ 1.5 میلیارد تومان برای روکش آسفالت این جاده هزینه شود.

فرماندار گلپایگان در ادامه به پیشرفت پروژه مسکن مهر گلپایگان اشاره کرد و افزود: مشکلات و معضلات واحدهای مسکن مهر به وزیر مسکن و شهرسازی منتقل شد و در آینده نزدیک طرح آماده سازی سایت مسکن مهر که شامل فاضلاب و پکیج‌ها است، راه‌اندازی می‌شود.

صمدانی با اشاره به تسهیلات مسکن مهر تصریح کرد: در این سفر به وزیر پیشنهاد شد، وام 12 درصد متقاضیان مسکن مهر به 4 درصد کاهش یابد و ایشان قول بررسی در این زمینه را صادر کرد.

وی همچنین با تاکید بر سخنان وزیر راه خاطرنشان کرد: متقاضیان مسکن مهر باید آورده خود را تکمیل کنند تا هرچه زودتر شاهد افتتاح مسکن مهر در شهرستان باشیم.

صمدانی بیان کرد: آورده متقاضیان مسکن مهر 10 میلیون تومان است و اگر مالیات را احتساب کنیم این رقم به 12 میلیون تومان می‌رسد و باید متقاضیان در اولین فرصت آورده خود را تکمیل کنند و نسبت به تکمیل آن اهتمام داشته باشند.

فرماندار گلپایگان افزود: دولت به متقاضیان مسکن مهر 20 میلیون تومان وام اعطا می‌کند و قرار است این مقدار به 25 میلیون تومان افزایش یابد، ولی این امر هنوز به تایید نرسیده است.

وی همچنین اظهار کرد: خطوط اصلی آب، برق و مخابرات واحدهای مسکن مهر در حال انجام است ولی متقاضیان باید برای دریافت انشعابات خود اقدام به خریداری کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول