اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود:

ارتقای جایگاه علمی معلم از دستاوردهای سند تحول است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش زنجانرود گفت: ارتقای جایگاه علمی و منزلت اجتماعی معلم از دستاوردهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

ارتقای جایگاه علمی معلم از دستاوردهای سند تحول است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اکبر احمدی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره‌های ضمن خدمت پایه‌های دوم و ششم ابتدایی با اشاره به برگزاری بیست و نهمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار داشت: این اجلاس سه روزه دارای شانزده کارگروه تخصصی با سرپرستی معاونان وزیر آموزش و پرورش بود.

وی ارتقای جایگاه علمی و منزلت اجتماعی معلم و تحول بنیادین نخبگان، دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و تحول تربیت اسلامی و تحول بنیادین محتوا، فناوری، سنجش، ارزیابی و تحول بنیادین استقرار نظام جدید آموزشی را بخشی از عناوین کارگروه تخصصی سمینار مذکور عنوان کرد.

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود افزود: تحول بنیادین سند، نقشه راه و تحول بنیادین بررسی برنامه پنجم، سیاست‌های مالی، ساماندهی نیروی انسانی، انسداد بی‌سوادی، آموزش بزرگسالان و تحول بنیادین تربیت بدنی، سلامت و آموزش فنی و حرفه‌ای، تحول بنیادین فضاهای آموزشی مناسب و مشارکت‌های مردمی، نقش خانواده و تحول بنیادین موضوعات حقوقی و تحول بنیادین همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش از دیگر بخش‌های کارگاه تخصصی این سمینار بود.

وی تصریح کرد: بیش از یک هزار نفر از صاحب‌نظران تعلیم و تربیت و مدیران آموزش و پرورش در این کار گروه‌ها در زمینه مسائل و راهبردهای اجرایی برای تحقق سند تحول بنیادین و استقرار نظام آموزشی 3-3-6 به بحث و تبادل نظر پرداختند.

احمدی ایجاد یک هزار و 600 مدرسه تخصصی ورزش، جذب نیروهای متخصص تربیت بدنی در راستای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی، تصویب 38 قانون برای تحقق تحول بنیادین در شورای عالی آموزش و پرورش، ایجاد دانشگاه ویژه فرهنگیان به عنوان یکی از راهبردهای نقشه جامع علمی کشور، رونمایی از کتاب‌های جدیدالتالیف پایه‌های دوم و ششم ابتدایی توسط رئیس جمهور و تولید بسته‌های آموزشی برای کتب جدیدالتالیف پایه‌های دوم و ششم ابتدایی برای نخستین بار، تامین و توزیع مناسب فضاهای آموزشی، استقرار مدیریت ارزیابی عملکرد در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق از مهم‌ترین برنامه‌های این اجلاس بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول