اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

تعهدات بخش عمرانی ورزش در زنجان 44 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تعهدات بخش عمرانی ورزش استان زنجان را 44 میلیارد تومان اعلام کرد.

تعهدات بخش عمرانی ورزش در زنجان 44 میلیارد تومان است

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه بودجه ارگان‌های مختلف به زودی ابلاغ می‌شود، اظهار داشت: شنیده‌ها حکایت از کاهش بودجه فصل ورزش در بودجه سال جاری دارد.

وی با اشاره به اینکه استاندار زنجان بارها اعلام کرده است که هیچ تیم لیگ برتری نباید به خاطر پول از مسابقات جا بماند، ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم هزینه حضور تیم‌های ورزشی مختلف در لیگ‌ها تامین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ملحق شدن حوزه جوانان به ورزش تصریح کرد: این حوزه هم باید بودجه‌ای جداگانه داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره معرفی معاون حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این معاونت نه تنها در زنجان بلکه در اغلب استان‌ها هم معرفی نشده است.

رحمانی با اشاره به میزبانی زنجان از تیم‌های مختلف ورزشی اضافه کرد: در فاصله روزهای 20 تا 31 تیرماه بیش از 3 هزار ورزشکار از نقاط مختلف جهان در زنجان حضور یافته‌اند.

وی به مقام سوم تیم بومی محلی زنجان در مسابقات بومی محلی سلطانیه اشاره کرد و گفت: در بدمینتون هم دختران و پسران استان زنجان رنکینگ سوم را کسب کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان از ورزشکاران 18 کشور جهان در مسابقات ووشوی بین‌المللی جام پارس تصریح کرد: این مسابقات با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید.

وی با بیان اینکه زنجان نخستین استانی است که موفق به میزبانی از 18 کشور شده است، ادامه داد: این میزبانی در برهه‌ای اتفاق افتاده است که تبلیغات فراوانی برای تاثیرگذاری تحریم‌ها انجام شده بود.

رحمانی با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان افزود: مسابقات مختلف ورزشی در این ماه برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان را سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب و سالن استانداری اعلام کرد و گفت: این مسابقات در رده‌های مختلف کارکنان، باشگاه‌ها و دستجات آزاد برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: مسابقات ورزشی رشته‌های مختلف نیز در ماه رمضان برگزار می‌شود

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول