اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش خبر داد

وجود 3 هزار پروژه نیمه کاره ورزشی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس و هماهنگی امور استان‌ها در وزارت ورزش و جوانان از 3 هزار پروژه نیمه کاره ورزشی در کشور خبر داد.

وجود 3 هزار پروژه نیمه کاره ورزشی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید احمد رسولی‌نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل ورزش و جوانان قزوین با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان به اعتبار مجلس نیازمند است، اظهار کرد: سال گذشته بودجه وزارت ورزش و جوانان 3 هزار و 400 میلیارد ریال بود که در سال جاری اعتبار این وزارتخانه به 4 هزار و 700 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: این اعتبار تنها بیش از 10 درصد نیاز وزارتخانه را برای ساخت طرح‌های نیمه‌کاره ورزشی کشور تأمین می‌کند.

معاون هماهنگی امور استان‌ها در وزارت ورزش و جوانان به سفرهای خود به 22 استان کشور اشاره کرد و افزود: در برخی استان‌ها پروژه‌های ورزشی 20 سال است که به اتمام نرسیده‌اند و وزارت ورزش و جوانان نیز برای تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره ورزشی کشور به حدود 40 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رسولی‌نژاد ادامه داد: در صورتی که مجلس اعتبارات لازم برای طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی را فراهم کند پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی کشور تکمیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای بسیاری از اماکن ورزشی کشور معارض پیدا شده است، تصریح کرد: سند زمین‌ها ابتدا باید به نام اداره‌های ورزش و جوانان استان‌ها زده شوند، سپس طرح‌های ورزشی اجرایی شود.

معاون امور مجلس اعلام کرد: سال گذشته به علت شکایت معارضان 16 هزار و 600 میلیارد ریال وزارت ورزش و جوانان از طرف دادگاه محکوم به پرداخت شده است و از 8 هزار و 400 اماکن ورزشی کشور که برای وزارت ورزش و جوانان است تنها سند یک‌هزار و 400 مجموعه ورزشی به نام وزارتخانه ثبت شده است.

وی در خاتمه پیرامون بحث زندگی جوانان گفت: جوانان در کنار اشتغال، مسکن و ازدواج به ورزش نیز نیازمند هستند تا با شادابی و تندرستی از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول