اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بردخون استان بوشهر

نخستین پروژه ورزشی مهر ماندگار کشور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار بوشهر سالن ورزشی شهدای خلیج فارس در شهر بردخون به عنوان نخستین پروژه مهر ماندگار در بخش ورزش کشور به بهره‌برداری رسید.

نخستین پروژه ورزشی مهر ماندگار کشور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در این آیین اظهار داشت: خدمات حقّ ملت سرفراز ایران است و ما به عنوان خادمین این مردم وظیفه خود می‌دانیم آنچه در توان داریم برای آنان انجام دهیم و هیچ منتی نیست زیرا همه ما خادم این مردمیم.

محمد عباسی افزود: این منطقه مورد توجه دولت قرار گرفته و امکانات خوبی فراهم شده است هر چند مردم بیش از این لیاقت و شایستگی دارند و در برنامه است که به همه مناطق به ویژه مناطق دورافتاده و محروم توجه بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مسئولان شهرستان و منطقه برنامه‌ریزی کنند تا با‌نوان که قشر پرتلاشی هستند و بخش زیادی از جامعه را تشکیل می‌دهند بتوانند به شایستگی از این امکانات بهره ببرند تا در آینده فضاهایی مختص بانوان در منطقه ایجاد شود.

سالن ورزشی شهدای خلیج فارس شهر بردخون که از پروژه‌های مهر ماندگار است با مساحت یک هزار و 300 متر‌مربع و اعتبار حدود 5 میلیارد و 600میلیون ریال در دو طبقه شامل رختکن، کفپوش 4 میل استاندارد و ساختمان اداری به بهره‌برداری رسید.

در این آیین استاندار بوشهر، فرمانداران شهرستان‌های دیّر و کنگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان، نماینده شهرستان‌های دیّر و کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان شهرستان و جمعی از ورزشکاران بردخون حضور داشتند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول