اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان بوشهر:

‌6 پروژه ورزشی امسال در بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون شش پروژه ورزشی در این استان به بهره‌برداری رسیده که در کشور کم سابقه است.

‌6 پروژه ورزشی امسال در بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی عصر امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی شهدای خلیج فارس شهر بردخون اظهار داشت: با حمایت ویژه استاندار بوشهر از 35 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان 15 میلیارد تومان به بخش ورزش اختصاص یافته است.

جمشیدی ادامه داد: در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های ورزش شده که دستاوردهای خوبی به همراه داشته و این پروژه یکی از مصوبات سفر دوم سفر هیئت دولت به استان بوشهر بوده است.

وی افزود: در ورزش استان دو پروژه سالن ورزشی بردخون و استادیوم 15 هزار نفری بوشهر جزء طرح‌های مهر ماندگار است که این نخستین پروژه افتتاحی استان است.

جمشیدی ادامه داد: خدمات ارزشمندی در دولت دکتر احمدی‌نژاد انجام شده که باید شیرینی آن در کام مردم احساس شود و در این ایام میمون و مبارک یکی از هدیه‌های دولت خدمتگزار تقدیم مردم این منطقه می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با حضور مقام عالی وزارت و اختصاص 5 میلیارد تومان به ورزش استان تغییرات اساسی در این زمینه صورت می‌گیرد به نحوی که تاکنون در سال 91 شش پروژه ورزشی به بهره‌برداری رسیده که در کشور کم سابقه است.

وی خاطر نشان کرد: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه 4 پروژه در شهرستان کنگان افتتاح شد و سایر طرح‌ها در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول