اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی باقرشهر خواستار شد

توجه ویژه مسئولان به پروژه مجموعه ورزشی اولیاء

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی باقرشهر گفت: پروژه مجموعه ورزشی اولیاء شیرازی باقرشهر نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

توجه ویژه مسئولان به پروژه مجموعه ورزشی اولیاء

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سالهاست که از آغاز پروژه بزرگ مجموعه ورزشی اولیاء شیرازی در سال 83 با مساحت چهار هزار متر مربع که با مشارکت خیر مدرسه ساز تهرانی «عبدالله اولیاء شیرازی» و آموزش و پرورش منطقه کهریزک در حال احداث است، می‌گذرد. در ابتدا برای این طرح اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شد و نیمی از این مبلغ توسط خیر مدرسه ساز هزینه شد و پروژه با 50 درصد پیشرفت به علت عدم پرداخت هزینه از طرف سازمان نوسازی تعطیل شد و در حال حاضر برای بهره‌برداری کامل از پروژه نیاز به 40 میلیارد ریال اعتبار است.

عضو شورای اسلامی باقرشهر در مراسم بازدید از پروژه بزرگ مجموعه ورزشی اولیاء شیرازی که مسئولان شهر و شهرداری و داود نعیمی مدیرکل برنامه‌ریزی و تامین بودجه سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کل کشور و سید هادی مجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ری در آن حضور داشتند، ضمن خیر مقدم اظهار داشت: سال‌ها قبل در این مکان، قدیمی‌ترین مدرسه شهر بنا شده بود و اکثر شهروندان امروز و دانش‌آموزان قدیمی از این مدرسه خاطرات شیرین بسیاری دارند، با توجه به قدمت زیاد و فرسودگی مدرسه فوق (مدرسه وحدت سابق) و کمبود فضای ورزشی ویژه دانش‌آموزان، مسئولان امر تصمیم گرفتند با کمک خیرین مدرسه ساز در این مکان مجموعه ورزشی با قابلیت برگزاری مسابقات و آموزش تمام رشته‌های ورزشی احداث شود.

میرجلال موسوی عنوان کرد: پس از اجرای تشریفات اولیه و اقدامات قانونی، با همت خیر مدرسه‌ساز و پیگیری‌های دلسوزانه ایشان کلنگ احداث مجموعه به زمین زده شد و با واریز به موقع کمک‌های نقدی ایشان، پروژه شکل اجرایی به خود گرفت اما به دلایل مختلف تاکنون این پروژه به اتمام نرسیده است و نیاز به توجه ویژه مسئولان نوسازی مدارس دارد.

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی شهرداری و شورای اسلامی برای هرگونه همکاری، از مسئولان آموزش و پرورش خواست که توجه ویژه‌ای به این پروژه داشته باشند و اعتبارات لازم را به آن اختصاص دهند تا شهروندان و دانش‌آموزان در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشند.

عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به آغاز مجدد فعالیت این پروژه خاطرنشان کرد: امیدواریم با اعتبار هشت میلیارد ریال اختصاص داده شده به این پروژه، فاز یک این مجموعه شامل استخر، سونا و جکوزی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد. 

خیر مدرسه‌ساز تهرانی که با همت و کمک‌های او این پروژه آغاز شده است طی سخنانی گفت: در طول سال‌هایی که از عمرم می‌گذرد خدا را شاکرم که در مسیر خدمت به خلق خدا قدم نهاده‌ام و هیچ چیز به غیر از خدمت به محرومان و ساخت مدرسه برای آینده سازان این مرز و بوم به من آرامش نمی‌دهد.

عبدالله اولیاء شیرازی ضمن بیان سرگذشت خود افزود: من از قبل از سال 1370 در کارهای خیر و عام المنفعه شرکت داشتم، اما انگیزه اصلی‌ام در مدرسه‌سازی به‌دلیل نداشتن امکانات تحصیلی و محروم بودن از پشتیبانی خانواده در دوران تحصیل بود و به همین علت تلاش کردم برای کسب دانش بیشتر هموطنان و فرزندان میهنم، قدم در راه مدرسه‌سازی بگذارم.

وی در ادامه بیان داشت: برای من مدرسه سازی مانند خلق یک تابلوی زیباست و معنویت مدرسه‌سازی را در زندگی‌ام کاملا حس می‌کنم، با این کار بیشتر عاشق بچه‌ها شده‌ام و به این کار افتخار می‌کنم و از کسانی که تمکن و توان مالی دارند دعوت می‌کنم که در این امور وارد شوند و در پرورش نسل‌های آینده نقش داشته باشند.

این خیر مدرسه‌ساز تهرانی در پایان عنوان کرد: با توجه به محدویت‌های ورزشی دانش‌آموزان با استعداد باقرشهری که تاکنون در رشته‌های مختلف موفق به کسب مقام‌های قهرمانی شده‌اند، تصمیم به مشارکت در احداث پروژه مجموعه ورزشی باقرشهر گرفتم و امیدوارم با همکاری مسئولان، این مجموعه به زودی به بهره‌برداری برسد و دانش آموزان باقرشهری با عشق و علاقه‌ فراوان در این مجموعه مشغول ورزش و تفریح و همچنین فراگیری ورزش‌های مختلف شوند.

این مجموعه شامل استخر و سونا و جکوزی و ورزش‌های توپی شامل والیبال، فوتسال، بسکتبال و هندبال خواهد بود.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول