اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 5 پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان 5 پروژه ورزشی در استان بوشهر با اعتبار 5 میلیارد و 200 ملیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 5 پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح سالن ورزشی شهدای بردخون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امروز سه سالن ورزشی در شهرهای بنک، بردخون و روستای زبار کنگان افتتاح و مجموعه ورزشی در شهر کنگان نیز کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: همچنین در سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به بوشهر سالن ورزشی جودو در شهر بوشهر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر تصریح کرد: پروژه‌های افتتاحی امروز از محل مصوبات سفر دولت و سفر مقام معظم رهبری به عسلویه بوده که به نحو مطلوبی اجرا و افتتاح شده است.

جمشیدی گفت: همچنین سالن ورزشی شهدای خلیج فارس بردخون نیز به‌ عنوان نخستین پروژه ورزشی مهر ماندگار استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اعتبارات خوب بخش ورزش استان بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته از مجموع 35 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی بخش ورزش، 15 میلیارد تومان به بوشهر اختصاص یافت که کاری بسیار خوب و بی‌نظیر در سطح کشور بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد:‌ در سال 91 تاکنون شش طرح ورزشی افتتاح شده که تا دهه فجر این تعداد به دو برابر افزایش می‌یابد.

جمشیدی در ارتباط با برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر گفت: وزیر پس از افتتاح پروژه‌های ورزشی در شهرهای کنگان، بنک و بردخون، عصر امروز از ورزشگاه 15 هزار نفری در حال ساخت بوشهر بازدید می‌کند.

وی ادامه داد: افتتاح سالن ورزشی جودو در بوشهر و دیدار با رؤسای هیئت‌های ورزشی و کارکنان اداره کل تربیت بدنی بوشهر از دیگر برنامه‌های امروز وزیر در بوشهر است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول