اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

ایجاد پروژه ورزشی جدید در چهارمحال و بختیاری ممنوع است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد پروژه‌های عمرانی جدید در حوزه ورزش این استان به ویژه در مراکز شهرستان‌ها ممنوع است.

ایجاد پروژه ورزشی جدید در چهارمحال و بختیاری ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این استان اظهار داشت: رسالت شورای برنامه‌ریزی این است که امورات و اقدامات چند‌بخشی و ناهماهنگ را در راستای پیشبرد اهداف کلی استان هماهنگ و متمرکز کند.

وی افزود: تصمیمات و برنامه‌هایی که در این شورا تنظیم و تصویب می‌شود به صورت هماهنگ و برنامه‌ریزی شده است و در نهایت به نتیجه مورد نظر منجر می‌شود.

عنابستانی در ادامه با اشاره به گزارش وضعیت فضاهای ورزشی این استان، گفت: برطبق این گزارش، توزیع امکانات ورزشی در استان در سال‌های گذشته به صورت عادلانه بوده است که البته این توزیع در سال‌های اخیر متناسب و عادلانه‌تر شده است.

وی با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای به بخش ورزش داشته و سرمایه‌های زیادی را به این حوزه اختصاص داده است، تصریح کرد: این در حالی است که باید در توزیع این امکانات ورزشی دقت بیشتری داشت و از توزیع‌های ناعادلانه و ناهماهنگ دوری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فضاهای ورزشی به صورت عادلانه در همه شهرستان‌های استان توزیع نشده که باید این مسئله را به دقت بررسی کرد و در راستای رفع آن راهکار ارائه داد.

عنابستانی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی این استان تاکید کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام بخش ورزش باید در اولویت برنامه‌های این حوزه قرار گیرد و دستگاه‌های ذی‌ربط برنامه‌های خود را براساس این مهم دنبال کنند.

وی، ایجاد پروژه‌های ورزشی جدید در مراکز شهرستان‌های این استان را ممنوع اعلام کرد و افزود: شروع پروژه‌های جدید به منزله هدر دادن منابع و اعتبارات است البته پروژه‌‌هایی که توجیه منطقی داشته باشند و به تصویب شورای برنامه‌ریزی استان برسند از این قانون مستثنا هستند.

عنابستانی تصریح کرد: در مراکز بخش‌ها هم اگر پروژه‌ای کلنگ‌زنی شود باید متناسب با ظرفیت بخش‌ها و با توجه به استفاده عمومی باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ما در برابر مردم استان مسئول هستیم و موظفیم برای مناطقی که از نعمت فضاهای ورزشی محروم هستند، سالن‌های ورزشی ایجاد کنیم.

عنابستانی در ادامه بر ضرورت جذب اعتبارات تخصیصی به دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: هر دستگاهی که تا 31 تیرماه نتواند اعتبارات تخصیصی خود را جذب کند، این اعتبارات بر اساس اولویت استان به بخش‌های دیگر منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول