اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهرنگ:

3 پروژه ورزشی در کوهرنگ احداث می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کوهرنگ از احداث سه پروژه ورزشی در این شهرستان خبر داد.

3 پروژه ورزشی در کوهرنگ احداث می‎شود

علیرضا بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال‌جاری احداث سه پروژه ورزشی سالن تیراندازی، سالن ورزشی چند منظوره و زمین چمن فوتبال در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی از بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی این شهرستان در دو سال آینده خبر داد و گفت: بدون شک می‌توان گفت اگر ورزش در زندگی ما نقش و اهمیت خودش را پیدا کند و برای آن برنامه داشته باشیم، عارضه‌های ناخوشایند شاید از بین بروند یا کم رنگ‌تر شوند.

بدری از شهرستان کوهرنگ به‌عنوان یکی از قطب‌های اسکی کشور نام برد و گفت: با توجه به وجود این پتانسیل و ظرفیت، برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح ورزش اسکی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم در این رشته ورزشی چند بازیکن ملی‌پوش و قهرمان را به جامعه ورزشی کشور معرفی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهرنگ ادامه داد: جوانان این شهرستان از استعدادها و پتانسیل‌های ورزشی بی‌شماری برخوردار هستند، به طوری که تاکنون همواره ورزشکارانی از این شهرستان در تمامی مسابقات ملی و استانی عشایری شرکت کرده و در بسیاری از این مسابقات نیز حائز مقام برتر شده‌ایم.

وی جذب اسپانسر در شهرستان را مورد تأکید قرار داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر گرفته‌ایم در سال‌‌جاری اقدامات مناسبی در راستای جذب اسپانسر به منظور ارتقای سطح ورزش اسکی این شهرستان انجام دهیم.

بدری در ادامه با اشاره به مزایا و فواید ورزش در زندگی، گفت: ورزش، سالمندی را به تاخیر می‌اندازد و باعث حفظ تناسب اندام و زیبایی بدن افراد می‌شود، از پوکی استخوان جلوگیری و سبب تقویت سیستم اسکلتی بدن می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر این ورزش از افسردگی پیشگیری می‌کند، روحیه فرد را بالا می‌برد و در زندگی خانوادگی و اجتماعی و در شغل افراد تأثیرات سازنده‌ای‌ دارد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول