اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای 90 پروژه ورزشی در روستاهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: 90 پروژه ورزشی در روستاهای آذربایجان‌غربی در حال اجرا است.

اجرای 90 پروژه ورزشی در روستاهای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی عصر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت شنای آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: شنا یکی از ورزش‌های پایه و مادر محسوب می‌شود که در دین مبین اسلام نیز به آموزش و یادگیری آن تاکید فراوان شده است.

وی با بیان اینکه 31 استخر سرپوشیده در سطح استان وجود دارد، افزود: از این تعداد 19 استخر متعلق به اداره‌کل ورزش و جوانان و 10 استخر مربوط به بخش خصوصی و 9 استخر سرپوشیده دیگر نیز در حال احداث است.

این مسئول از افتتاح دو استخر سرپوشیده در سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و اضافه کرد: استخر سرپوشیده سردشت با مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع و استخر سرپوشیده ماکو با مساحت یک هزار و 500 مترمربع در هفته جاری افتتاح می‌شوند.

ملااحمدی با بیان اینکه امکانات سخت‌افزاری و نیروهای انسانی متناسب با حوزه قهرمانی در سطح استان برای ارتقای شنای آذربایجان فراهم شده است، افزود: استعدادها و توانمندی‌های استان در حوزه ورزش شنا قابل شناسایی و نیازمند برنامه‌ریزی همه‌جانبه است که در این راستا تعاملات پیوسته‌ای با هیئت‌ها و باشگاه‌های شنای تمام شهرستان‌ها صورت گرفته و این روند در استفاده از ظرفیت‌های نهفته شنای استان مؤثر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در تمام جوامع مدیریتی رشد و تعالی ورزش در گرو به‌کارگیری تعلیمات دانش محوری است، اضافه کرد: تعاملات مناسبی که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان با سازمان ورزش و جوانان کشور صورت گرفته سبب توسعه ورزش شنا، فعال‌سازی حوزه قهرمانی و مدال‌آوری در جوامع ورزشی ملی و برون‌مرزی شده است که این موضوع جای تقدیر دارد.

ملااحمدی از تجهیز امکانات ورزشی به عنوان مؤثرترین راه برای توسعه ورزش استان خبر داد و افزود: تجهیز امکانات و ارتقای فضاهای ورزشی می‌تواند یکی از مؤثرترین راه‌های ارتقای رشته‌های ورزشی باشد که در کنار این تجهیزات، شاهد سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف و استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 پروژه در روستاهای استان در حال اجراست، اظهار داشت: در حال حاضر پنج سالن ورزشی در حال احداث و پنج سالن دیگر در حال بازسازی است.

در پایان این نشست رای‌گیری‌ انتخاب رئیس هیئت شنای استان صورت گرفت و میرمحمد کاشف از کل 18 آرای ماخوذه با 17 رای به عنوان رئیس هیئت شنای آذربایجان‌غربی به مدت چهار سال دیگر انتخاب شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول