اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

21 پروژه ورزشی در روستاهای ایلام در حال احداث است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: 21 پروژه ورزشی در روستاهای ایلام در حال احداث است.

21 پروژه ورزشی در روستاهای ایلام در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در آیین افتتاح استخر آزادی ایلام و شروع همزمان عملیات احداث هشت سالن ورزشی روستایی در استان ایلام اظهار داشت: عملیات احداث این تعداد پروژه ورزشی طی سال‌های گذشته در روستاهای استان ایلام آغاز شده است.

وی ادامه داد: توسعه ورزش استان ایلام در دو بخش توسعه فضاها و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی از مطالبات اصلی بوده که باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا نیز برنامه‌های مختلفی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام قرار گرفته که در طول سال اجرایی و محقق خواهد شد.

اعلایی تصریح کرد: عملیات بازسازی کامل استخر آزادی از سال 1389 و با اعتبار 3 میلیارد و 400 میلیون ریال آغاز شده و امروز این طرح به عنوان یک استخر کامل به بهره‌برداری رسید.

استاندار ایلام گفت: همزمان با افتتاح استخر آزادی در شهرستان ایلام، عملیات احداث هشت باب سالن ورزشی روستایی در هفت شهرستان استان ایلام نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: اکنون سرانه ورزشی روستاهای استان ایلام 54 صدم متر مربع بوده که با بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در دست احداث این میزان سرانه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول